Derfor er dette de smarteste mobilabonnementene akkurat nå

Mobilvanene våre endrer seg raskt, og det stiller stadig større krav til operatørene. Se hvordan OneCalls abonnement gjør mobilhverdagen din enklere.

- Folk bruker mobiltelefonen mye mer enn før, og det er ikke så rart. Alt av hverdagsteknologi er jo nå tilgjengelig i den lille, rektangulære boksen, sier Jens Petter Skaug, produktsjef i OneCall.

Det er spesielt én stor forskjell på gårsdagens og dagens måte å bruke mobilen på.

- Vi ringer mindre og surfer mer. Nå streamer vi også mer video enn før, selv når vi ikke har WiFi-tilgang, og mange - spesielt barn og unge - bruker heller kommunikasjonsplattformer som Messenger og Whatsapp når de skal snakke sammen, forklarer han.

Finn mobilabonnementet som passer ditt bruk

Mer mobildata for en femtilapp

Hvor mange gigabyte mobildata som er inkludert i måneden betyr derfor mye når Ola og Kari skal velge mobilabonnement i 2019. Derfor har OneCall gjort det superenkelt å justere dette opp og ned, avhengig av hvor mye du faktisk trenger.

- Vi lanserte ny produkttrapp i januar. Vil du ha mer mobildata inkludert i måneden, koster det en femtilapp. Du kan enkelt justere abonnementet ditt på Mine Sider eller i One-appen, forklarer Skaug.

Produktsjef i OneCall, Jens Petter Skaug.

Hverdagsinnovasjon gir enklere mobilhverdag

Produkttrappa er ny, men grunntanken bak er den samme som den alltid har vært, sier produktsjefen.

- Hele poenget når vi utvikler produkter er at de skal forenkle hverdagen til kundene våre. Det er dette vi internt i selskapet kaller hverdagsinnovasjon.

Han forteller at det er denne hverdagsinnovasjonen som gjør at du - uansett hvilket OneCall-abonnement du velger - kan være trygg på at du:

  • Får verdi for pengene. Det skal alltid være rimelig å være kunde hos OneCall. Du skal alltid oppleve at du får mer verdi hos oss enn konkurrentene våre.
  • Kun betaler for det du bruker. Hos oss skal du bare betale for det du har inkludert i abonnementet ditt. Ingen ekstrakostnader eller andre avgifter eller skjulte gebyrer.
  • Har full kontroll. Det er enkelt og oversiktlig å være OneCall-kunde. Du har full kontroll over egen mobilbruk, og familiens forbruk om du har familieabonnement.
  • Alltid er oppdatert. Du vet hva som kommer på fakturaen neste måned. Last ned One-appen, så er du alltid oppdatert.

Ikke kunde? Prøv One Call i 2 måneder for bare 99 kroner per måned

Les også:

- Smart bruk av femtilappen

 

- Slik vet du hvor mye mobildata du faktisk bruker

- "Derfor har vi Norges mest fornøyde mobilkunder"  

Les flere artikler her