Vi jobber knallhardt for å være best på kundeservice

Et av våre mål handler om å begeistre kundene våre, og vi har en ambisjon om å alltid overgå oss selv. Vi er stolte og ydmyke over prisene vi har vunnet. Det motiverer oss til å fortsette å jobbe knallhardt for å holde kundene våre fornøyde. Tusen takk til Norges beste mobilkunder! Dere inspirerer oss til å bli enda bedre.

De nyeste prisene vi har vunnet er:

  • Norsk Kundebarometer i 2019, kåret av Handelshøyskolen BI
  • Norges mest fornøyde mobilkunder i 2018, kåret av EPSI Norge
  • Årets Kundeservice i kategorien telekom i 2018, kåret av Kantar TNS 

Norsk Kundebarometer 2019

For andre år på rad vinner vi bransjekategorien mobiltelefoni i Norsk Kundebarometer! Vi kommer dessuten på tiende plass totalt på Topp 10 Kundetilfredshet. 

Dette er den andre prisen vi henter hjem i år, og OneCall-sjef På Rune Kaalen er svært fornøyd med anerkjennelsen:

- Det er tydelig at vi treffer godt med vårt fokus på innovative og smarte løsninger, og at kundene setter pris på måten vi møter dem på. Vi er opptatt av god service med et smil og glimt i øyet. Tusen takk til Norges mest fornøyde mobilkunder! Vi har ingen planer om å hvile på laurbærene og lover å jobbe knallhardt for å fortsatt ha de aller mest fornøyde mobilkundene også i fremtiden. Denne prisen smaker godt! 

Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i mer enn 20 år målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Norsk Kundebarometer 2019 omfatter til sammen 154 bedrifter fra rundt 30 ulike bransjer. Mer enn 6000 forbrukere har fortalt hvor fornøyde de er med bedrifter de kjøper varer og tjenester fra. Tilsammen har de avgitt nærmere 16.000 vurderinger av enkeltbedriftene som måles.

OneCall-sjef Pål Rune Kaalen er stolt og ydmyk over anerkjennelsen og tilliten.

Norges mest fornøyde mobilkunder, kåret av EPSI Norge 

EPSI Norge gjennomfører også en omfattende kundeundersøkelse blant mobiloperatørene hvert eneste år. Totalt er det gjennomført 1150 telefonintervjuer, med hensikten å finne de mest fornøyde mobilkundene. Og i årets undersøkelse er det OneCall som troner på toppen. Du kan lese mer om rapporten her.

- Vi jobber hele tiden for å utvikle våre produkter og tjenester, hvor kundens behov alltid står i sentrum. EPSI kåringen er et bevis på at arbeidet vi legger ned blir lagt merke til, og verdsatt hos kundene våre, sier Pål Rune Kaalen.

Årets Kundeservice i kategorien telekom

Hvert år gjennomfører Kantar TNS 20.000 intervjuer for å høre hva befolkningen mener om kundeservicen i ulike bransjer. Dette er Norges største kundeserviceundersøkelse, og den eneste der kundene blir spurt direkte om hvordan de opplevde kundeservicen til selskapet de sist var i kontakt med. Resultatene ble presentert under Kundeservicedagene, og vi vant prisen for beste kundeservice i vår bransje!

Leder av kundeservice, Manav Kumar, takker for anerkjennelsen:

- Vi er et stort team med dyktige kundebehandlere, som står på hver dag for å gi gode kundeopplevelser. Det finnes mange dyktige kundesentre der ute, og det er derfor ekstra stas å komme på førsteplass!

"Kundene opplever at det er lett å komme gjennom til OneCall, og de scorer ekstremt høyt på serviceinnstilling. Kundeservicen oppleves som imøtekommende. OneCall har kort sagt svært fornøyde kunder som opplever at de har en telefoni-leverandør som holder det de lover" - Finn Olav Sveinall, seniorrådgiver i Kantar TNS.

 

Leder av kundeservice, Manav Kumar.

Motiverende å vinne 

Vi er stolte og ydmyke over å vinne så gjeve priser. Det gir oss masse motivasjon til å fortsette jobben med å utvikle de aller beste produktene og løsningene for kundene våre.

- Tusen takk for tilliten, vi skal fortsette å jobbe knallhardt for å holde dere fornøyde!