Nyhet! FolkePakka 30GB

Bestill

Vårt største mobilabonnement noensinne

FolkePakka 30GB er perfekt for deg som bruker mye mobildata. Vi gir deg friheten til å bruke mobilen akkurat som du vil, helt uten begrensninger. Med det mener vi at hastigheten vil være like god helt til all mobildataen er brukt opp. Bruk mobildataen akkurat som du vil, du kan selvsagt også dele mobildataen med de enhetene du vil. Her er det bare å surfe i vei!

Som med de andre mobilabonnementene våre står du selvsagt helt fritt til å velge bort eller beholde Fri Tale og SMS. Det er helt opp til deg. Trenger du kun mobildata? Les mer om Bare Data her. Se flere mobilabonnement litt lenger ned.

Bestill FolkePakka 30GB her

Spørsmål om FolkePakka?

Det er ikke inkludert mobildata i FolkePakka 0GB, men du kan fremdeles kjøpe datapakker. Det kan du gjøre på Mine Sider eller i OneCall-appen. Ønsker du å endre mobilabonnementet så du får en fast mengde mobildata i måneden, kan det også gjøres der.

Ja. Selv om du har valgt Bare Data, vil det fremdeles være mulig å ringe og sende SMS/MMS. Forskjellen er at du betaler per minutt/oppstart og SMS, i stedet for å ha inkludert ubegrenset mengde.

Pris per ringeminutt: 0,99 kr
Oppstartsminutt: 0,99 kr
Pris per SMS: 0,69 kr

Nei, dersom du ikke har aktivert Fri Tale og SMS eller noen andre tjenester, skal du heller ikke betale noen ting.

Valget er ikke bindene, du velger selv når du trenger Fri Tale og SMS. Men dersom du ikke ønsker Fri Tale og SMS neste måned, må du selv deaktivere det. Husk at aktivering og deaktivering vil gjelde fra neste måned, så det må gjøres før månedsskifte.

TaMedData gjelder kun i mobilabonnement hvor det er inkludert en fast mengde GB i måneden.

MMS er inkludert i ditt abonnement ( kun de med inkludert mobildata ) men mobildata må være skrudd på for å kunne sende og motta MMS, da de kan ikke sendes over Wi-Fi. Har du et abonnement uten mobildata inkludert ? Du kan kjøpe Extra Mobildata her.

Derfor bør du velge OneCall

  • Vi har ingen bindingstid - våre kunder blir fordi de trives
  • Du har alltid full kontroll og oversikt over forbruket ditt i OneCall-appen
  • Som OneCall-kunde kan du kjøpe mobiler og tilbehør i vår nettbutikk (velg DelBetaling uten renter og gebyrer, eller betal alt med en gang)
  • Vi har Norges hyggeligste kundeservice
  • Super Telia-dekning

Bestill her

Hvordan bli kunde...

  1. Bestill mobilabonnement på onecall.no.
  2. Vi sier opp avtale med din nåværende mobiloperatør.
  3. SIM-kort sendes til din folkeregistrerte adresse.
  4. Aktiver SIM-kortet - Voilà, velkommen til OneCall!

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg , mellom 9 og 17 på hverdager.

På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)