Best i test 2018!
Vi har Norges mest fornøyde mobilkunder

Vi i OneCall er utrolig glade og stolte over å motta utmerkelsen - Norges mest fornøyde mobilkunder 2018, fra EPSI Norge.


Hvert år gjennomfører EPSI Norge en omfattende kundeundersøkelse blant mobiloperatørene. Totalt er det gjennomført 1150 telefonintervjuer, med hensikten å finne de mest fornøyde mobilkundene. Og i årets undersøkelse er det OneCall som ble best!

Du kan lese hele rapporten her.

Vil du også bli en av Norges mest fornøyde mobilkunder?

Med PrøveKjøp kan du prøve deg frem til mobilabonnementet som er rimeligst for deg!

Bruk mobilen så mye du vil i 2 måneder, når prøveperioden er over, anbefaler vi det mobilabonnementet som lønner seg for deg.

Les mer om PrøveKjøp her.

Stolte og ydmyke

Vi jobber hele tiden for å utvikle våre produkter og tjenester, hvor kundens behov alltid står i sentrum. EPSI kåringen er et bevis på at arbeidet vi legger ned blir lagt merke til, og verdsatt hos kundene våre.

Et annet bevis på det, er topplasseringen for vår bransje fra Norsk Kundebarometer tidligere i år, hvor vi nok en gang kom på 1. plass! OneCall-sjef Pål Rune Kaalen er svært fornøyd med årets to førsteplasser.

- Vi er stolte og ydmyke over å vinne to så gjeve priser. Det gir oss masse motivasjon til å fortsette jobben med å utvikle de aller beste produktene og løsningene for kundene våre.

Ønsker du å teste et av våre mobilabonnement?

Se alle mobilabonnement