Slik blir du OneCall-kunde

Flytt mobilnummeret ditt til oss, og spar penger på et billig mobilabonnement. Det er raskt og enkelt å bestille, vi har ingen bindingstid.

Finn abonnementet som passer forbruket ditt

Etter du har funnet mobilabonnementet er du kun tre steg fra å bli OneCall-kunde. Du kan beholde ditt nåværende mobilnummer og overføre dette til OneCall, eller du kan velge å få et nytt nummer hos oss.

Husk: du kan alltid bytte til et annet OneCall-abonnement hvis du ønsker. Det er gratis å bytte, og vi har ingen bindingstid.

Beholde mobilnummeret ditt?

Skal du overføre nummeret ditt til OneCall? Husk på følgende:

  • Du må være juridisk eier av mobilnummeret. Lær mer om eierskifte
  • Ikke si opp abonnement hos operatøren du har i dag, dette ordner vi for deg. Gammelt abonnement avsluttes automatisk når du er overført til OneCall.

Ditt gamle mobilabonnement fungerer som normalt frem du overføres til OneCall.

SIM-kortet støtter BankID og kan tilpasses til å passe alle telefoner.
Adapter for nanosim, microsim og vanlig SIM-kort

SIM-kortet kan tilpasses i størrelse slik at det passer i alle mobiltelefoner.

Alle SIM-kortene kortene støtter BankID på mobilen, men det er kun mulig å ha én aktiv BankID tilknyttet nummeret.

Lær mer om bestilling og aktiverering av SIM-kort fra OneCall

Hva skjer etter at du har bestilt?

Følg med på bestillingen din ved å logge deg inn på Mine Sider. Her ser du blant annet status på kredittsjekk, antatt leveringstid og viktige beskjeder. Du kan logge deg inn direkte etter at du har lagt inn bestillingen din.

Bestillingshjelp

Vil du bestille mobilabonnement? Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp? Vi ringer deg på hverdager mellom kl. 9-17.