Dobling for en halv månedspris

Med Grunnpakka, Grunnpakka CTRL kan du doble innholdet i pakken din.

Når du nærmer deg å bruke opp det inkluderte innholdet i mobilabonnementet sender vi deg en SMS slik at du kan du doble pakkeinnholdet. For dette betaler du kun en halv månedspris ekstra. Varselet på SMS er ment som en tjeneste, og er ingen garanti.

Slik dobler du

Vi sender en kvittering på SMS for å bekrefte doblingen.

Om du ikke ønsker å doble, faktureres bruk ut over pakkeinnholdet etter vanlig prisliste.

  • Alt ditt forbruk vises til en hver tid på Mine Sider. Der ser du hvor mye du har brukt av det inkluderte forbruket i pakken din.
  • Mobilabonnementet sperres ikke selv om du bruker opp det inkluderte forbruket, så du kan selv vurdere om det lønner seg å doble.

Vi kan dessverre ikke garantere at vi får varslet deg før du nærmer deg å bruke opp pakken din. Dette skyldes at det er noen timers forsinkelse fra du bruker mobiltelefonen til vi får innrapportert forbruket. Om du bruker du mobilen svært mye på kort tid, kan du risikere forbruk ut over pakkeinnholdet før sender varslet.

  • Vi varsler deg hver gang du når 80-90% av en forbrukskategori (ringeminutter, SMS/MMS eller mobildata). Derfor kan få inntil 4 varsler frem til du dobler.
  • Vi varsler kun frem til den 27. hver måned.
  • Om brukeren av abonnementet er under 18 år, varsler vi fakturamottaker på e-post i stedet for å sende SMS.

  • Om du overstiger pakken etter at den er doblet, så varsler vi deg på nytt på SMS.
  • Du kan kun doble én gang pr. måned.
  • Dobling av en pakke er ikke reverserbart, ubrukt pakke refunderes ikke.

Mer fra mest aktuelle svar

Fakturabeløpet kan være høyere enn månedsavgiften

Grunnen til dette er vanligvis bruk av tjenester som ikke inngår i månedsavgiften:

  • Anrop til spesielle nummer, f.eks taxisentraler eller banker
  • Innholdstjenester, f.eks ringetoner eller SMS-avstemninger
  • Bruk i utlandet eller på ferger

Mine Sider kan du se detaljert informasjon om forbruket ditt, en oversikt over alle fakturaene dine, i tillegg til fakturaspesifikasjoner.

Bestille SIM-kort

Er du allerede kunde kan du logge inn og bestille nytt SIM-kort på Mine Sider.

Du kan hente SIM-kortet umiddelbart på Narvesen, 7- Eleven, Shell 7-Eleven, eller velge å få kortet tilsendt i posten (2-4 virkedager).

SIM-kortet støtter BankID og kan tilpasses til å passe alle telefoner.
Adapter for nanosim, microsim og vanlig SIM-kort

SIM-kortet kan tilpasses i størrelse slik at det passer i alle mobiltelefoner.

Alle SIM-kortene kortene støtter BankID på mobilen, men det er kun mulig å ha én aktiv BankID tilknyttet nummeret.

Nytt SIM-kort koster kr. 129,-

Flere spørsmål

Abonnement