Familiepakka for OneCall-kunder

Samle familien, kjæresten og venner på ett abonnement, og ha full oversikt på abonnementene via Mine Sider.

Slik skaffer du deg Familiepakka
  • 1. Velg Sjefen (den som skal betale)
  • 2. Legg til medlemmene og velg datamengde pr. medlem
  • 3. Følg status på Mine Sider
Velg det som er aktuelt for deg for å starte:

Den som skal være eier og betalingsansvarlig for abonnementene (Sjefen) starter med å logge inn på Mine Sider hvor man legger til medlemmene i Familiepakka.

Medlemmer som legges til får en SMS hvor de må godkjenne:

  • at de vil bli med på Familiepakka
  • at Sjefen blir eier og fakturabetaler for mobilnummeret

Medlemmet eller Sjefen må eie mobilnummeret for at det kan legges til på Familiepakka. Om du ikke eier nummeret kan du gjøre et eierskifte.

Etter at alle medlemmene er registrert blir de lagt til i Familiepakka ved førstkommende månedsskifte. Vi holder medlemmene oppdatert på e-post, mens Sjefen kan logge seg inn og se status på Mine Sider.

Endre til Familiepakka

Om du skal overføre et mobilnummer

Start først med å logge inn på Mine Sider hvor du legger til medlemmene i Familiepakka.

Medlemmer som legges til får en SMS hvor de må godkjenne:

  • at de vil bli med på Familiepakka
  • at Sjefen blir eier og fakturabetaler for mobilnummeret

Etter at medlemmene er registrert legges de til i Familiepakka. Vi bestiller overføring av nummeret og sender SIM-kort i posten. Aktivering skjer normalt i løpet av 3 uker.

Den som skal være eier og betalingsansvarlig for abonnementene (Sjefen) starter med å logge inn på Mine Sider hvor man legger til medlemmene i Familiepakka.

Om du skal ha et nytt nummer fra OneCall

Etter at medlemmene er lagt til får du en aktiveringsdato og et SIM-kort tilsendt i posten. Aktivering av nummeret skjer normalt i løpet av en uke.

Vi holder medlemmene oppdatert på e-post, mens Sjefen kan logge seg inn og se status på Mine Sider

Endre til Familiepakka

Mer fra mest aktuelle svar

Fakturabeløpet kan være høyere enn månedsavgiften

Grunnen til dette er vanligvis bruk av tjenester som ikke inngår i månedsavgiften:

  • Anrop til spesielle nummer, f.eks taxisentraler eller banker
  • Innholdstjenester, f.eks ringetoner eller SMS-avstemninger
  • Bruk i utlandet eller på ferger

Mine Sider kan du se detaljert informasjon om forbruket ditt, en oversikt over alle fakturaene dine, i tillegg til fakturaspesifikasjoner.

Bestille SIM-kort

Er du allerede kunde kan du logge inn og bestille nytt SIM-kort på Mine Sider.

Du kan hente SIM-kortet umiddelbart på Narvesen, 7- Eleven, Shell 7-Eleven, eller velge å få kortet tilsendt i posten (2-4 virkedager).

SIM-kortet støtter BankID og kan tilpasses til å passe alle telefoner.
Adapter for nanosim, microsim og vanlig SIM-kort

SIM-kortet kan tilpasses i størrelse slik at det passer i alle mobiltelefoner.

Alle SIM-kortene kortene støtter BankID på mobilen, men det er kun mulig å ha én aktiv BankID tilknyttet nummeret.

Nytt SIM-kort koster kr. 129,-

Flere spørsmål