Samlefaktura

Betaler du regninger for flere OneCall-kunder samtidig? Opprett felles faktura, og vi samler alle regningene på én faktura.

Opprette felles faktura

  • Fyll ut og send inn skjema for samlefaktura (PDF), og vi samler disse mobilabonnementene på en og samme faktura.
  • Med felles faktura kan du fortsatt se forbruksoversikt for hvert enkelt mobilabonnement på Mine Sider og på side 2 av fakturaen.

Melde ut av felles faktura

Fyll du ut skjema for utmelding av samlefaktura (PDF) og send inn til oss. Når skjemaet er behandlet vil hvert abonnement motta egne fakturaer.

Mer fra mest aktuelle svar

Fakturabeløpet kan være høyere enn månedsavgiften

Grunnen til dette er vanligvis bruk av tjenester som ikke inngår i månedsavgiften:

  • Anrop til spesielle nummer, f.eks taxisentraler eller banker
  • Innholdstjenester, f.eks ringetoner eller SMS-avstemninger
  • Bruk i utlandet eller på ferger

Mine Sider kan du se detaljert informasjon om forbruket ditt, en oversikt over alle fakturaene dine, i tillegg til fakturaspesifikasjoner.

Bestille SIM-kort

Er du allerede kunde kan du logge inn og bestille nytt SIM-kort på Mine Sider.

Du kan hente SIM-kortet umiddelbart på Narvesen, 7- Eleven, Shell 7-Eleven, eller velge å få kortet tilsendt i posten (2-4 virkedager).

SIM-kortet støtter BankID og kan tilpasses til å passe alle telefoner.
Adapter for nanosim, microsim og vanlig SIM-kort

SIM-kortet kan tilpasses i størrelse slik at det passer i alle mobiltelefoner.

Alle SIM-kortene kortene støtter BankID på mobilen, men det er kun mulig å ha én aktiv BankID tilknyttet nummeret.

Nytt SIM-kort koster kr. 129,-

Flere spørsmål

Kundeforhold