SIM-kort fra OneCall

Du kan bestille et nytt SIM-kort eller ekstra SIM-kort på Mine Sider

Har du problemer med SIM-kortet ditt? Her kan du feilsøke.

Bestille SIM-kort

Er du allerede kunde kan du logge inn og bestille nytt SIM-kort på Mine Sider.

Du kan hente SIM-kortet umiddelbart på Narvesen, 7- Eleven, Shell 7-Eleven, eller velge å få kortet tilsendt i posten (2-4 virkedager).

SIM-kortet støtter BankID og kan tilpasses til å passe alle telefoner.
Adapter for nanosim, microsim og vanlig SIM-kort

SIM-kortet kan tilpasses i størrelse slik at det passer i alle mobiltelefoner.

Alle SIM-kortene kortene støtter BankID på mobilen, men det er kun mulig å ha én aktiv BankID tilknyttet nummeret.

Nytt SIM-kort koster kr. 129,-

Aktivere et SIM-kort som ble hentet i butikken
  • 1.Logg inn på Mine Sider
  • 2.Skriv inn PIN-kode og aktiveringskode fra SIM-pakken din
  • 3.Ferdig!

Sjekk også at du har riktige innstillinger for internett og MMS på telefonen din

Aktivere et SIM-kort som du har fått i posten

Kortet aktiveres automatisk. Aktiveringsdatoen står i brevet som følger med SIM-kortet ditt. Du kan endre denne datoen på Mine Sider.

Aktivere et Ekstra SIM-kort

Kortet aktiveres automatisk. Aktiveringsdatoen står i brevet som følger med SIM-kortet ditt.

Hente SIM-kort som ny kunde

Om du har bestilt overføring av telefonnummeret ditt kan du velge mellom å

  • Hente et SIM-kort hos Narvesen, 7- Elevene eller Shell 7- Eleven
  • Få SIM-kortet tilsendt til din folkeregistrerte adresse

Datoen for når SIM-kortet aktiveres står i e-posten med ordrebekreftelsen din.

Om du bestiller et nytt nummer blir SIM-kortet sendt til din folkeregistrerte adresse. Etter at du mottar SIM-kortet, kan du aktivere abonnementet ditt på Mine Sider

Ekstra SIM-kort til nettbrett eller ekstra telefon

Hos oss kan du få inntil 2 ekstra SIM-kort på mobilabonnementet ditt. Kortene kan du bruke i en ekstratelefon eller et nettbrett.

Bestill på Mine Sider.

Ny kunde? Du kan bestille Ekstra-SIM når mobilabonnementet ditt er aktivert.

Lær mer om Ekstra-SIM.

Mer fra mest aktuelle svar

Fakturabeløpet kan være høyere enn månedsavgiften

Grunnen til dette er vanligvis bruk av tjenester som ikke inngår i månedsavgiften:

  • Anrop til spesielle nummer, f.eks taxisentraler eller banker
  • Innholdstjenester, f.eks ringetoner eller SMS-avstemninger
  • Bruk i utlandet eller på ferger

Mine Sider kan du se detaljert informasjon om forbruket ditt, en oversikt over alle fakturaene dine, i tillegg til fakturaspesifikasjoner.

Bestille SIM-kort

Er du allerede kunde kan du logge inn og bestille nytt SIM-kort på Mine Sider.

Du kan hente SIM-kortet umiddelbart på Narvesen, 7- Eleven, Shell 7-Eleven, eller velge å få kortet tilsendt i posten (2-4 virkedager).

SIM-kortet støtter BankID og kan tilpasses til å passe alle telefoner.
Adapter for nanosim, microsim og vanlig SIM-kort

SIM-kortet kan tilpasses i størrelse slik at det passer i alle mobiltelefoner.

Alle SIM-kortene kortene støtter BankID på mobilen, men det er kun mulig å ha én aktiv BankID tilknyttet nummeret.

Nytt SIM-kort koster kr. 129,-

Flere spørsmål

Bestille eller aktivere SIM, Ekstra SIM