Vi tar vår del av dugnaden

Nå står vi alle ovenfor en utfordrende tid, og vi i OneCall gjør vårt beste for at du får den informasjonen du trenger. Under finner du oppdatert informasjon om vår beredskap og tilgjengelighet.

Vi i OneCall er med på den felles dugnaden for å begrense smitte, og følger anbefalingen gitt av Folkehelseinstituttet. Vårt kundesenter drives i disse dager hovedsaklig fra hjemmekontor, og selv om vi gjør vårt beste kan det resultere i noe redusert kapasitet og litt lengre ventetid. Vi ber derfor om litt ekstra tålmodighet og forståelse.

De nye åpningstidene inntil videre er mandag-fredag 10:00-18:00, lørdag 10:00-15:30.

Hjelp oss gjerne ved å bruke våre digitale løsninger, som chatten vår, eller spør chatboten vår Uno - han er på jobb 24/7!

Husk også at du finner mye informasjon på nettsidene våre, og ar du alltid kan gå inn på Mine Sider eller i appen for å gjøre endringer eller justeringer i ditt abonnement.

Her finner du også en oversikt over vanlige spørsmål og svar.

Ta godt vare på hverandre!

Hilsen oss i OneCall

Til forsiden

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Uno hjelper deg!

Bruk chatboten vår for svar med en gang. Han kan svare på det meste.

Kundeservice chat

Kundeservice chat

  • Mandag til fredag: 10:00 - 18:00
  • Lørdag: 10:00 - 15:30
  • Søndag: Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)