Vår del av dugnaden

Vi driver i dag et av Norges største mobilselskap hjemmefra. Det er dugnadsånd på sitt beste, og det fungerer, om enn på en litt annen måte enn vi er vant til. 

I en tid hvor vi er hjemme og ikke på jobb, skole eller i barnehage, er vårt produkt mer relevant enn før. Flere har behov for å kommunisere mer enn vanlig, og med det følger et stort samfunnsmessig ansvar. Derfor er det vår høyeste prioritet at nettverket vårt er mest mulig robust, slik at våre tjenester er tilgjengelige og stabile.

Vi er her for deg

Vårt kundesenter drives fra hjemmekontor, og selv om vi gjør vårt beste kan det resultere i noe redusert kapasitet og litt lengre ventetid. Vi ber derfor om litt ekstra tålmodighet og forståelse.  Hjelp oss gjerne ved å bruke våre digitale løsninger, som chatten vår, eller spør den trivelige chatboten vår Uno - han er på jobb 24/7!  

Våre nye åpningstider er inntil videre mandag-fredag 08-18, og lørdag 10-15.30.

Du finner også mye informasjon på nettsidene våre, og husk at du alltid kan gjøre endringer eller justeringer i ditt abonnement på Mine sider eller i appen  vår, One.  

Om økonomien blir utfordrende

Vi forstår at mange kan finne seg i en økonomisk situasjon som er vanskeligere og mer uoversiktlig enn vanlig. Husk at vi alltid er behjelpelige med å utsette forfall på fakturaen din.*. Vi har gjort det så enkelt som mulig, slik at du selv kan fikse dette på Mine sider. 

*Gjelder ikke FolkePakka Kontroll.

Til forsiden

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Åpent

Chat med et menneske

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)