Vi gjør det enklere og billigere for kunden gjennom smart bruk av teknologi og god menneskelig service.

Øistein Eriksen

Om OneCall

OneCall ble startet i 2004 og utfordret telebransjen med superlave priser. Vi var også de første til å inkludere tale og SMS i abonnementene våre.

Vårt hovedmål har alltid vært å gjøre mobiltelefoni enklere og billigere for kunden. Det skal være enkelt å bli kunde, enkelt å forstå fakturaen og enkelt å komme i kontakt med vår prisbelønte kundeservice.

Vi ønsker alltid å utfordre etablerte sannheter og forenkle måten man tenker og opererer på i telebransjen. Derfor satser vi på ny og smart bruk av teknologi for å finne nye innovative produkter og tjenester.

Vi i OneCall tror på at alle kunder skal behandles likt og ha de samme rettighetene, og tror med hånda på hjertet at tilfredshet knytter sterkere bånd enn bindingstid.

Øistein Eriksen, OneCall-sjef

OneCall-sjef

Øistein Eriksen
E-post: oe@onecall.no
Telefon: 408 58 500