Personvern hos OneCall

Personvern er viktig for både våre kunder og oss i OneCall. Her finner du informasjon om hvordan vi samler inn og bruker personopplysninger, samt dine valgmuligheter og rettigheter.

Bruk av dine personopplysninger hos OneCall

Vi er opptatt av å respektere og beskytte ditt personvern. I personvernerklæringen vår får du vite mer om hvordan vi samler inn, bruker og beskytter personopplysninger, og hvilke valgmuligheter og rettigheter du har.

Dine rettigheter

Personvernlovgivningen gir deg blant annet rett til å be om innsyn, korrigering og sletting av personopplysninger, samt. Du kan enkelt utøve alle dine rettigheter gjennom på vår personvernportal.

Behandlingsansvarlig

Telia Norge AS er behandlingsansvarlig for innsamling og bruk av personopplysninger under varemerkene Telia, OneCall, MyCall og Phonero.

Navn: OneCall
Organisasjonsnr: 981 929 055
Organisasjonsnavn: Telia Norge AS
Organisasjonsform: Aksjeselskap
Postadresse: Lørenfaret 1, 0580 Oslo
E-post: Kontaktskjema
Telefon: 04300 / 479 44 444
Telefon fra utlandet: (+47) 479 44 444

Personvernombud

Telias personvernombud er registrert hos Datatilsynet, og har som oppgave å påse at dine personopplysninger behandles på en forsvarlig og lovmessig måte. Du kan lese mer om Telias personvernombud på Telia Company sine nettsider.

Om du vil kontakte vårt personvernombud kan du sende en e-post til pvo-telia@telia.no eller kontakte kundeservice.