Våre tilleggstjenester

Ekstra SIM-kort

Trenger du et ekstra SIM-kort til telefon eller nettbrett? Du kan få inntil 2 Ekstra SIM-kort på mobilabonnementet ditt.

Les mer om Ekstra SIM-kort

29,– /mnd.

Datapakker

Kjekt når du plutselig trenger ekstra mobildata.

Fra 79,–

Datapakker kjøper du enkelt i appen, One, via Mine Sider eller ved å sende SMS til 04300.
Finn kodeordet for den datamengden du ønsker:

Datapakker Pris SMS til 04300



1 GB ekstra 79,- DATA1000
3 GB ekstra 149,- DATA3000
5 GB ekstra 199,- DATA5000
10 GB ekstra 299,- DATA10000

Ekstra mobildata varer bare ut måneden, men det du ikke bruker opp blir med som TaMedData* til neste måned. Du får med data opptil det du har inkludert i abonnementet ditt.  Så om du har 500 MB inkl i abonnementet ditt, får du med deg maks 500 MB i TaMedData. EU inkludert gjelder også for Ekstra Mobildata.

*Bytter du til et abonnement med mindre mobildata inkludert, vil du dessverre ikke få med oppspart data. Et tips kan derfor være å gjøre endringen mot slutten av måneden, så du får mest mulig utbytte av den oppsparte mobildataen.

Smarttelefonforsikring

Forsikringen for din mobiltelefon. Om uhellet er ute, er dette forsikringen du vil ha. Vår smarttelefonforsikring dekker skader og tyveri av mobiltelefon. I tillegg blir eventuell misbruk av SIM-kort også dekket. 

Forsikring kan kun aktiveres opptil 30 dager etter mobilkjøp ved å kontakte Kundeservice, dersom du ikke aktiverte forsikringen sammen med mobilkjøpet.
Forsikringen dekker telefonen med et aktivt SIM-kort fra OneCall.  

149,– /mnd.

Har du Ekstra SIM-kort? Forsikringen dekker kun hovedkortet og telefonen som SIM-kortet sitter i.

Egenandel ved skade:
  • I avtalens tre første mnd, kr 1000,-
  • Dersom første skade inntreffer etter dette er egenandelen kr. 600,-
  • Ved et nytt skadetilfelle innen 18 måneder etter forrige skadesak er egenandelen  kr 1200,-
  • Ytterligere skade (flere enn 2) i løpet av 18 mnd: 1800,- (les vilkår)

  • Se fullstendige vilkår for Smarttelefonforsikring 

    Når uhellet er ute


  • Ring 67 22 47 59 for å melde inn skaden til vår forsikringsavdeling.
  • Vi vil kunne gi deg et raskt svar etter at skaden eller tapet er meldt inn og dokumentert.
  • Må din telefon repareres bestiller vi opp en serviceordre for deg. Alt du gjør, er å levere inn telefonen til nærmeste Elkjøp butikk eller sende den inn per post til vårt verksted.
  • Har du rett til ny telefon, tas det ikke hensyn til verdireduksjon pga alder o.a Du får den samme eller en tilsvarende telefonmodell, tilbake.
  • Chat med oss!

    Uno hjelper deg!

    Få svar med én gang

    Åpent

    Kundeservice chat

    Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
    Lørdag: 10:00 - 15:30
    Søndag: Stengt

    Stengt

    Hei der!

    Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

    Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)