Forklaring av faktura
Som kunde hos OneCall vil vi gi deg superlave priser og et billig mobilabonnement som passer til ditt bruk. Har allikevel mobilregningen blitt høyere enn forventet, kan du gå igjennom denne sjekklista:
Dette er kan være numre med 3, 4 og 5 siffer eller som starter med 8xx xx xxx. Eksempler her er Taxi, bank, teletorg og underholdningstjenester.
Les mer om Teletorg her:
For eksempel om du har gitt til veldedige formål, betalt parkering eller liknende?
Det kan være forsikring, datapakker, Ekstra SIM-kort m.m.
Om du har brukt telefonen i eller til land utenfor eller EU/EØS, er det egne priser som gjelder. Det samme gjelder mobilbruk på ferger.
Side 1 av faktura viser totalbeløp, MVA, og betalingsinformasjon.
Side 2 av fakturaen viser detaljert oversikt over hva du betaler for og hvilke periode det gjelder.
Den første fakturaen du får fra oss, betaler du både for den måneden du ble kunde, og for måneden etter.
Den første måneden betaler du såklart bare fra da SIM-kortet ditt ble aktivert, det ser sånn ut:
- Ble abonnementet aktivert mellom 1.-10. betaler du full månedsavgift + avgift for neste måned.
- Ble abonnementet aktivert mellom 11.-20. betaler du 2/3 månedsavgift + avgift for neste måned.
- Ble abonnementet aktivert fra 21.- eller senere betaler du 1/3 månedsavgift + avgift for neste måned.
Neste faktura vil kun inneholde månedsavgift for den måneden.
NettSlett er inkludert i abonnementet ditt, og medfører ingen ekstra kostnader for deg. NettSlett er en forsikring som sikrer deg råd, veiledning og hjelp hvis du for eksempel skulle oppleve uønskede hendelser på nett.
For mer informasjon se her.