Familiepakka

Prøv dere frem til rett datamengde for 99,- pr pers pr mnd i to måneder. Familiepakka PrøveKjøp inkluderer fri data, tale, sms og mms for alle i familien.

PrøveKjøp Familiepakka

Ønsker du ikke PrøveKjøp? Bestill Familiepakka til .

Bestill mobilabonnementet Familiepakka

Hva blir månedsprisen etter PrøveKjøp?

Prisen bestemmes av hvor mange dere er og hvor mye mobildata dere trenger per person. Datamengden skreddersys per medlem – velg mellom 1 GB, 2 GB, 4 GB, 8 GB og 15 GB. Med Familiepakka kan dere fortsatt ringe og tekste ubegrenset.

Basert på forbruket i PrøveKjøp-perioden anbefaler vi datamengden som er best tilpasset hvert medlem. Dere står selvfølgelig fritt til å velge mengde selv.

Se hva prisen vil bli for din familie:

Hvor mange er dere?

Hvor mye mobildata ønsker hvert medlem?

Pris per måned

Pr. pers./mnd:

Bestillingsløpet:

  1. Dere bestiller på onecall.no
  2. Vi ordner alt, inkludert oppsigelse hos din nåværende operatør
  3. SIM-kortene blir sendt til din folkeregistrerte adresse
  4. Ta i bruk SIM-kortene. Velkommen til OneCall!

Priser etter inkludert innhold er brukt opp

  • Mobildata
    (maks kr. 399,- /mnd) 0,99/MB

Bruk til utland, i utland utenfor EU/EØS og spesialnummer kommer i tillegg. Trafikk til Norden er inkludert.

Abonnement

  • Etablering 0,00
  • Overføring av telefonnummer 0,00
  • Nytt telefonnummer 199,00

Nå kan du velge datamengde pr. medlem for Familiepakka. De nye datamengdene er Familiepakka 1 GB, Familiepakka 2 GB, Familiepakka 4 GB, Familiepakka 8 GB og Familiepakka 15 GB. Datamengden kan også brukes i EU/EØS og ubrukt innhold overføres til neste måned, innenfor mengden du har i mobilabonnementet. Les mer på TaMedData og EU inkludert. Valg av datamengde gjør du når du bestiller et Familiepakka mobilabonnement eller på Mine Sider.

  • Familiepakka 1 GB: 0 kroner ekstra per medlem
  • Familiepakka 2 GB: 20 kroner ekstra per medlem
  • Familiepakka 4 GB: 70 kroner ekstra per medlem
  • Familiepakka 8 GB: 170 kroner ekstra per medlem
  • Familiepakka 15 GB: 270 kroner ekstra per medlem

Som Sjef for Familiepakka får du full kontroll over alle abonnementene i pakka. Du velger selv hvilke medlemmer i Familiepakka som skal ha forbrukskontroll og tjenesten er gratis.

Hvilke sperrer kan Sjefen legge på medlemmer?
  • Overforbruk av data
  • Samtaler til spesialnumre
  • Kjøp av innholdstjenester
Sperre for kjøp av tilleggstjenester
  • Kjøp av datapakker
  • Kjøp av alle tilleggstjenester som f. eks forsikring eller Sumo
Sperrer for utlandsbruk
  • Sperre for databruk i utland
Hvordan legge Forbrukskontroll på et abonnement?

For å aktivere Forbrukskontroll må du være Sjef av Familiepakka (altså må abonnementet stå i ditt navn). Logg inn på Sjefens Mine Sider, velg det aktuelle medlemmet og videre «Forbrukskontroll». Skru av og på ønskede sperrer.

Kodeord for data finner under «Mer mobildata i abonnementet»

SMS med  KODEORD DATA   MOBILNUMMER TIL MEDLEM til 04300.

For å bestille Familiepakka, må en person over 18 år stå som eier og betalingsansvarlig og er dermed Sjef for alle mobilabonnementene. Sjefen legger inn bestillingen, mottar alle SIM-kortene og betaler fakturaene.

Du registrerer selv hvem som skal være medlemmer i Familiepakka, dette kan også være personer under 18 år.

Månedspris for antall medlemmer i Familiepakka

  • 2 personer fra 399,-
  • 3 personer fra 549,-
  • 4 personer fra 679,-
  • 5 personer fra 799,-

Hvert mobilabonnement har fri tale, SMS og MMS, og fra 1 GB til 15 GB mobildata.

Bruk til utland, i utland utenfor EU/EØS og spesialnummer kommer i tillegg. Trafikk til Norden er inkludert.

Slik skaffer du deg Familiepakka
  • 1. Velg Sjefen (den som skal betale)
  • 2. Legg til medlemmene og velg datamengde pr. medlem
  • 3. Følg status på Mine Sider
Kom igang

Om du bruker mer mobildata enn det som er inkludert i hvert av numrene kan du kjøpe en eller flere datapakker. Pakkene gjelder bruk i Norge og EU/EØS. Ubrukt innhold overføres til neste måned, innenfor mengden du har i mobilabonnementet. Les mer på TaMedData og EU inkludert. Du er selvfølgelig sikret maks hastighet på de ulike numrenes samlende innhold.

Ekstra Mobildata kjøper du enkelt via Mine Sider eller ved å sende SMS til 04300. Ved å sende SMS bestiller du en pakke som kun gjelder for inneværende måned.

Datapakker (gjelder også i EU/EØS) Pris SMS til 04300
1 GB ekstra mobildata 79,- DATA1000
3 GB ekstra mobildata 139,- DATA3000
5 GB ekstra mobildata 199,- DATA5000
10 GB ekstra mobildata 299,- DATA10000

Vi varsler deg via SMS når du er i ferd med å bruke opp din inkluderte mobildata. Denne SMS-en er ment som en tjeneste, og er ingen garanti.

Mer informasjon om Ekstra Mobildata

Priser for annet forbruk

  • Anrop til Mobilsvar0,00/min
  • Viderekobling0,39/samtale
  • Viderekobling0,39/min
  • SMS meldingskvittering0,33/stk
Begrensing i hastighet på mobildata

For å sikre at alle våre kunder opplever god ytelse ved bruk av mobildata, forbeholder vi oss retten til å begrense overføringshastigheten til 64 kbit/sek når bruken overstiger 1 GB mer enn det inkluderte i abonnementet, i løpet av en kalendermåned. Ved kjøp av ekstra mobildata Ekstra Mobildata økes grensen tilsvarende. En eventuell hastighetsbegrensning vil gjelde i maksimum 31 dager.

TaMedData er inkludert i våre mobilabonnement og betyr at du kan ta med deg datamengden du ikke bruker opp til neste måned. Dataen har ingen utløpsdato og gjelder ubrukt abonnementsinnhold, så vel som datapakker. Grensen for det du kan ta med tilsvarer mengden i abonnementet ditt. Les mer på TaMedData.