Dette er FamiliePakka

Inkludert for alle medlemmer

  • Data Felles mobildata for familien
  • Fri Tale og SMS i Norge og EU / EØS, og til Norden, til alle.
  • TaMedData Ubrukt mobildata overføres til neste måned
  • EU inkludert Reis uten å bekymre deg for mobilregningen

Sånn fungerer FamiliePakka

  1. Legg til ønsket antall medlemmer. Husk at det er 99,– i rabatt for barn under 11 år.
  2. Velg datamengden som passer for familien. Du kan endre mengde når som helst.
  3. Fordel datamengden mellom medlemmene i OneCall-appen, eller på Mine sider, når som helst.
  4. Om du vil legge til flere senere, kan det gjøres enkelt på Minesider. Jo flere jo billigere :)

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp? Vi ringer deg innen en time, mellom 9 og 16 på hverdager.
Påskeuken: Vi ringer mellom 13:00 og 15:00, mandag til onsdag.
På helligdagene betjenes ikke Bestillingshjelpen.

OneCall-kunde allerede?

Logg inn på Mine Sider for å endre til FamiliePakka

Bestill på Mine Sider

Har du kontantkort? Ringe oss på 479 44 444, eller ta  kontakt på chat

Mest stilte spørsmål

Du fordeler deres felles datamengde i OneCall-appen, eller på Mine sider.
Om du ikke setter opp en fordeling, fordeles dataen automatisk likt mellom dere (bortsett fra TaMedData som går til Sjefen som kan fordele denne ved behov.)

Du kan justere datafordelingen når som helst.
Har dere brukt opp all mobildataen, er det bare å oppgradere til en større databøtte.

Svaret er, ja! Som alle våre mobilabonnement, får dere i FamiliePakka med dere ubrukt mobildata over til neste måned.

Den ubrukte dataen går til Sjefen, som fritt kan fordele denne blant medlemmene. Les mer om TaMedData.

I FamiliePakka kan dere være opp til 10 medlemmer.

Nei, når du bestiller mobilabonnement hos oss sier vi opp avtalen med din nåværende mobiloperatør.

* Fri bruk av minutter, SMS, MMS og inkludert data i Norge og EU/EØS. Egne priser gjelder fra Norge til utlandet, for fly, ferje og skip, til spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Uno hjelper deg!

Bruk chatboten vår for svar med en gang. Han kan svare på det meste.

Kundeservice chat

Kundeservice chat

  • Mandag til fredag: 10:00 - 18:00
  • Lørdag: 10:00 - 15:30
  • Søndag: Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)