Felles mobildata for familien, fordel som dere ønsker. Sjefen i familien fordeler mobildataen mellom familiemedlemmene via appen. Skulle mor trenge mer og lillebror trenge mindre, er det superenkelt å endre.

Hos OneCall får du rå fart og dekning i 99% av Norge, i tillegg har vi DekningsGaranti for alle nye kunder!

Ubrukt mobildata overføreres til neste måned

Når måneden er over, vil din ubrukte data automatisk overføres til neste måned. Dette gjelder både ubrukt data fra mobilabonnementet ditt, men også fra ekstra datapakker du eventuelt har kjøpt.

Det er ingen grense for hvor lenge du kan spare på mobildataen. Den øvre grensen på antall GB er lik størrelsen på abonnementet ditt. Har du f.eks. 3GB inkludert i ditt abonnement, kan du spare opp til 3GB. Om du nedgraderer mobilabonnementet, vil du ikke få med deg oppspart TaMedData fra forrige mobilabonnement.  

Data fra ekstra datapakker blir også overført, forutsatt at du ikke overstiger størrelsen på ditt mobilabonnement.

Vi har ikke tro på liten skrift og skjulte kostnader. Hos oss skal du få det du trenger, til lavest mulig pris, og vi mener med hånda på hjertet at tilfredshet knytter sterkere bånd enn bindingstid. Derfor har vi ikke nettopp det, bindingstid. Våre kunder skal bli fordi de vil –ikke fordi de må.

Fri Tale og SMS gjelder i hele Norge, til Norden og i EU/EØS. Egne priser gjelder fra Norge til EU/EØS/utlandet.

Ja, EU er faktisk inkludert. For deg som har Fri tale og SMS gjelder dette til norske nummer, fra EU. For databruk i EU-land, har du det samme inkluderte datamengde i abonnementet ditt som hjemme. For annet bruk, gjelder priser som i Norge. I EU/EØS med FolkePakka Full Data kan du bruke 50 GB data og betaler kun 0,02 kr per MB etter det. Med FamiliePakka Full Data kan du bruke 100 GB data og betaler kun 0,02 kr per MB etter det. PrøveKjøp inkluderer 10 GB mobildata i EU/EØS, deretter belastes det 0,02 kr/MB.

BankID på mobilen er superenkelt, og gratis å bruke i Norge for alle våre kunder. Les mer her.

NettSlett er inkludert i abonnementet ditt, og medfører ingen ekstra kostnader for deg. NettSlett er en forsikring som sikrer deg råd, veiledning og hjelp hvis du for eksempel skulle oppleve uønskede hendelser på nett.

For mer informasjon se her.

Sånn blir du kunde

  1. Bestill

    Velg ønsket datapakke ovenfor og bestill. Du beholder selvsagt eget nummer om du vil.

  2. Avtale

    Vi sier opp ditt nåværende abonnement og ordner det som må ordnes.

  3. SIM-kort

    Velg om du vil hente SIM-kort i butikk eller få det hjem i postkassen.

  4. Aktiver

    SIM-kort aktiveres på ønsket tidspunkt eller du aktiverer selv i Mine sider.

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg mellom kl. 09.00 og 17.00 på hverdager.

På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.

Mest stilte spørsmål

Du fordeler deres felles datamengde i OneCall-appen, eller på Mine sider.
Om du ikke setter opp en fordeling, fordeles dataen automatisk likt mellom dere (bortsett fra TaMedData som går til Sjefen som kan fordele denne ved behov.)

Du kan justere datafordelingen når som helst.
Har dere brukt opp all mobildataen, er det bare å oppgradere til en større databøtte.

I FamiliePakka kan dere være opp til 10 medlemmer.

PS: Er dere flere enn 6 stk? Ta kontakt med oss så finner vi det beste tilbudet til deg.

Du kan når som helst legge til medlemmer, men dersom dere vil beholde like mye data per person, må du også huske å oppgradere datamengden i abonnementet.

Det er mange fordeler ved å inkludere barna. Du får blant annet full kontroll og oversikt over mobilbruken, i tillegg til at du kan fordele mobildata etter behov. En annen fordel er at det blir billigere jo flere dere er i abonnementet.

Svaret er, ja! Som alle våre mobilabonnement, får dere i FamiliePakka med dere ubrukt mobildata over til neste måned.

Den ubrukte dataen går til Sjefen, som fritt kan fordele denne blant medlemmene. Les mer om TaMedData.

Nei, når du bestiller mobilabonnement hos oss sier vi opp avtalen med din nåværende mobiloperatør.

Det er viktig at informasjonen er tastet inn helt riktig. Med det mener vi at fornavn, etternavn, og personnummer (11 siffer) må stemme overens med det som er registrert i folkeregisteret, og hos din nåværende operatør.

Fremdeles problemer? Ta kontakt så skal vi hjelpe deg!

Du kan enkelt reservere deg helt mot oppføring i opplysningen på MineSider under ''Abonnement'' og ''Kontaktinformasjon''
For delvis reservasjon ta kontakt med kundeservice via chat eller 04300.
Merk at det kan ta inntil seks uker før alle opplysningsselskaper får oppdatert sine systemer og fjerner nummeret ditt.

Kundeservice-chat UNO-chat