Inkludert for alle medlemmer

  • DATA Felles mobildata for familien, fordel som dere ønsker.
  • FRI Tale og SMS i Norge og EU / EØS, og til Norden.
  • TaMedData Ubrukt mobildata overføres til neste måned.
  • EU Inkludert Reis uten å bekymre deg for mobilregningen.
  • Full Kontroll Ingen overfakturering av data og enkle sperrer for innholdstjenester og spesialnummer.

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp? Vi ringer deg innen en time, mellom 9 og 16 på hverdager.

På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.

Sånn fungerer FamiliePakka

  1. Legg til ønsket antall medlemmer, jo flere jo billigere er det per medlem.
  2. Velg datamengden som passer for familien.
  3. Fordel datamengden mellom medlemmene i OneCall-appen, eller på Mine sider.
  4. Vil du legge til flere medlemmer senere, kan det også gjøres enkelt i OneCall-appen og på Mine sider.

OneCall-kunde allerede?

Logg inn på Mine Sider for å endre til FamiliePakka

Bestill på Mine sider

Har du kontantkort? Ringe oss på 479 44 444, eller ta  kontakt på chat.

Mest stilte spørsmål

Du fordeler deres felles datamengde i OneCall-appen, eller på Mine sider.
Om du ikke setter opp en fordeling, fordeles dataen automatisk likt mellom dere (bortsett fra TaMedData som går til Sjefen som kan fordele denne ved behov.)

Du kan justere datafordelingen når som helst.
Har dere brukt opp all mobildataen, er det bare å oppgradere til en større databøtte.

I FamiliePakka kan dere være opp til 10 medlemmer.

PS: Er dere flere enn 6 stk? Ta kontakt med oss så finner vi det beste tilbudet til deg.

Du kan når som helst legge til medlemmer, men dersom dere vil beholde like mye data per person, må du også huske å oppgradere datamengden i abonnementet.

Det er mange fordeler ved å inkludere barna. Du får blant annet full kontroll og oversikt over mobilbruken, i tillegg til at du kan fordele mobildata etter behov. En annen fordel er at det blir billigere jo flere dere er i abonnementet.

Svaret er, ja! Som alle våre mobilabonnement, får dere i FamiliePakka med dere ubrukt mobildata over til neste måned.

Den ubrukte dataen går til Sjefen, som fritt kan fordele denne blant medlemmene. Les mer om TaMedData.

Nei, når du bestiller mobilabonnement hos oss sier vi opp avtalen med din nåværende mobiloperatør.

Det er viktig at informasjonen er tastet inn helt riktig. Med det mener vi at fornavn, etternavn, og personnummer (11 siffer) må stemme overens med det som er registrert i folkeregisteret, og hos din nåværende operatør.

Fremdeles problemer? Ta kontakt så skal vi hjelpe deg!

* Fri bruk av minutter, SMS, MMS og inkludert data i Norge og EU/EØS. Egne priser gjelder fra Norge til utlandet, for fly, ferje og skip, til spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Åpningstider helligdager mai/juni 2020:
17. mai, 21. mai, 31. mai: Stengt
1. juni: 10:00 - 16:00

Åpent

Chat med et menneske

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)