Hos OneCall får du rå fart og dekning i 99% av Norge, i tillegg har vi DekningsGaranti for alle nye kunder!

Ubrukt mobildata overføreres til neste måned

Når måneden er over, vil din ubrukte data automatisk overføres til neste måned. Dette gjelder både ubrukt data fra mobilabonnementet ditt, men også fra ekstra datapakker du eventuelt har kjøpt.

Det er ingen grense for hvor lenge du kan spare på mobildataen. Den øvre grensen på antall GB er lik størrelsen på abonnementet ditt. Har du f.eks. 3GB inkludert i ditt abonnement, kan du spare opp til 3GB. Om du nedgraderer mobilabonnementet, vil du ikke få med deg oppspart TaMedData fra forrige mobilabonnement.  

Data fra ekstra datapakker blir også overført, forutsatt at du ikke overstiger størrelsen på ditt mobilabonnement.

Vi har ikke tro på liten skrift og skjulte kostnader. Hos oss skal du få det du trenger, til lavest mulig pris, og vi mener med hånda på hjertet at tilfredshet knytter sterkere bånd enn bindingstid. Derfor har vi ikke nettopp det, bindingstid. Våre kunder skal bli fordi de vil –ikke fordi de må.

Fri Tale og SMS gjelder i hele Norge, til Norden og i EU/EØS. Egne priser gjelder fra Norge til EU/EØS/utlandet.

Ja, EU er faktisk inkludert. For deg som har Fri tale og SMS gjelder dette til norske nummer, fra EU. For databruk i EU-land, har du det samme inkluderte datamengde i abonnementet ditt som hjemme. For annet bruk, gjelder priser som i Norge. I EU/EØS med FolkePakka Full Data kan du bruke 50 GB data og betaler kun 0,02 kr per MB etter det. Med FamiliePakka Full Data kan du bruke 100 GB data og betaler kun 0,02 kr per MB etter det. PrøveKjøp inkluderer 10 GB mobildata i EU/EØS, deretter belastes det 0,02 kr/MB.

NettSlett er inkludert i abonnementet ditt, og medfører ingen ekstra kostnader for deg. NettSlett er en forsikring som sikrer deg råd, veiledning og hjelp hvis du for eksempel skulle oppleve uønskede hendelser på nett.

For mer informasjon se her.

PrøveKjøp

99,-/mnd i 2 mnd

Bestill

Trenger du hjelp til å velge mobilabonnement?

PrøveKjøp er et mobilabonnement der du betaler 99,-/mnd. i to måneder mens vi finner det mobilabonnementet som passer best for deg.

Sånn blir du kunde hos oss

  1. Bestill

    Velg ønsket abonnement og start bestilling. Du beholder selvsagt eget nummer om du vil.

  2. SIM-kort

    Velg om du vil ha eSIM eller fysisk SIM-kort, hvordan det leveres og når du ønsker overføring til OneCall.

  3. Avtale

    Fullfør bestillingen. Vi sier opp ditt nåværende abonnement og ordner det som må ordnes.

  4. Aktiver

    SIM-kort aktiveres på ønsket tidspunkt eller du aktiverer selv på Mine Sider.

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg mellom kl. 09.00 og 17.00 på hverdager.

På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.

Mest stilte spørsmål

Med FolkePakka kan du selv velge hva du vil ha inkludert! Velg datamengden som passer ditt forbruk, og du får selvfølgelig fri fart, 5G og TaMedData.

Ja, det gjør det. For deg som har Fri tale og SMS gjelder det til norske nummer fra EU. For databruk i EU-land, har du det samme inkludert i abonnementet ditt som hjemme. For annet bruk, gjelder priser som i Norge.

I EU/EØS med FolkePakka Full Data kan du bruke 50 GB, data koster 0,02 kr per MB etter det.

Overforbruk data/tale/SMS/MMS

  • Samtaler til spesialnummer
  • Varekjøp (CPA)
  • Trafikk og pris i/til utlandet
  • Ferge/fly

MMS er inkludert i ditt abonnement ( kun de med inkludert mobildata ) men mobildata må være skrudd på for å kunne sende og motta MMS, da de kan ikke sendes over Wi-Fi. Har du et abonnement uten mobildata inkludert ? Du kan kjøpe Extra Mobildata her.

Du kan enkelt reservere deg helt mot oppføring i opplysningen på MineSider under ''Abonnement'' og ''Kontaktinformasjon''
For delvis reservasjon ta kontakt med kundeservice via chat eller 04300.
Merk at det kan ta inntil seks uker før alle opplysningsselskaper får oppdatert sine systemer og fjerner nummeret ditt.

Kundeservice-chat UNO-chat