Om OneCall

OneCall ble startet i 2004 og utfordret telebransjen med superlave priser. Vi var også de første til å inkludere tale og SMS i abonnementene våre.

Vårt hovedmål har alltid vært å gjøre mobiltelefoni enklere og billigere for kunden. Det skal være enkelt å bli kunde, enkelt å forstå fakturaen og enkelt å komme i kontakt med vår prisbelønte kundeservice.

Vi ønsker alltid å utfordre etablerte sannheter og forenkle måten man tenker og opererer på i telebransjen. Derfor satser vi på ny og smart bruk av teknologi for å finne nye innovative produkter og tjenester.

Vi i OneCall tror på at alle kunder skal behandles likt og ha de samme rettighetene, og tror med hånda på hjertet at tilfredshet knytter sterkere bånd enn bindingstid.

OneCall er en del av Telia Norge.

«Vi gjør det enklere og billigere for kunden gjennom smart bruk av teknologi og god menneskelig service»

Pål Rune Kaalen, OneCall-sjef

OneCall-sjef

Pål Rune Kaalen
E-post: pal-rune.kaalen@telia.no

Ønsker du å komme i kontakt med oss?

Send gjerne en mail til marked@onecall.no med din henvendelse.

Vi får flere interessante forespørseler daglig og leser alle, men på grunn av den store pågangen vil vi kun ha mulighet til å kontakte den/de som er aktuelle.

Navn: OneCall
Organisasjonsnr: 981 929 055
Organisasjonsnavn: Telia Norge AS
Organisasjonsform: Aksjeselskap
Postadresse: Postboks 4444 Nydalen, 0403 Oslo
E-post: Kontaktskjema
Telefon: 04300 / 479 44 444
Telefon fra utlandet: (+47) 479 44 444