Om OneCall

Velkommen til OneCall! Teleselskapet som satser på enkelhet, åpenhet og omsorg for sine kunder. Du skal skjønne hva vi sier, forstå våre priser og slippe bindingstider og annet tull.

OneCall ble startet i 2004 og utfordret telebransjen med superlave priser. Vi var også de første til å inkludere tale og SMS i abonnementene våre.

Vårt hovedmål har alltid vært å gjøre mobiltelefoni enklere og billigere, for folk flest. Det skal være enkelt å bli kunde, enkelt å forstå fakturaen og selvsagt enkelt å komme i kontakt med vår prisbelønte kundeservice.

Vi utfordrer alltid etablerte sannheter og forenkler måten man tenker og gjør ting på. Derfor satser vi på ny og smart bruk av teknologi for å finne nye innovative produkter og tjenester som folk flest har bruk for.

Vi i OneCall tror på at alle kunder skal behandles likt og ha de samme rettighetene, og tror med hånda på hjertet at tilfredshet knytter sterkere bånd enn bindingstid.

OneCall er en del av Telia Norge.

Vi skal ha Norges mest fornøyde mobilkunder – det tror vi er Rimelig smart.

Ønsker du å komme i kontakt med oss?

Pressetelefon: +47 465 00 000

Send gjerne en mail til marked@onecall.no med din henvendelse.

Vi får flere interessante forespørseler daglig og leser alle, men på grunn av den store pågangen vil vi kun ha mulighet til å kontakte den/de som er aktuelle.

Navn: OneCall
Organisasjonsnr: 981 929 055
Organisasjonsnavn: Telia Norge AS
Organisasjonsform: Aksjeselskap
Postadresse: Lørenfaret 1, 0580 Oslo
E-post: Kontaktskjema
Telefon: 04300 / 479 44 444
Telefon fra utlandet: (+47) 479 44 444

Kundeservice-chat UNO-chat