Vi gjør det enklere og billigere for kunden gjennom smart bruk av teknologi og god menneskelig service.

- Øistein Eriksen

Om OneCall

OneCall ble startet i 2004 og utfordret telebransjen med superlave priser. Vi var også de første til å inkludere tale og SMS i abonnementene våre.

Vårt hovedmål har alltid vært å gjøre mobiltelefoni enklere og billigere for kunden. Det skal være enkelt å bli kunde, enkelt å forstå fakturaen og enkelt å komme i kontakt med vår prisbelønte kundeservice.

Vi ønsker alltid å utfordre etablerte sannheter og forenkle måten man tenker og opererer på i telebransjen. Derfor satser vi på ny og smart bruk av teknologi for å finne nye innovative produkter og tjenester.

Vi i OneCall tror på at alle kunder skal behandles likt og ha de samme rettighetene, og tror med hånda på hjertet at tilfredshet knytter sterkere bånd enn bindingstid.

Øistein Eriksen, OneCall-sjef

OneCall-sjef

Øistein Eriksen
E-post: oe@onecall.no
Telefon: 408 58 500

Ønsker du å komme i kontakt med oss?

Send gjerne en mail til marked@onecall.no med din henvendelse.

Vi får flere interessante forespørseler daglig og leser alle, men på grunn av den store pågangen vil vi kun ha mulighet til å kontakte den/de som er aktuelle.

Navn: OneCall
Organisasjonsnr: 981 929 055
Organisasjonsnavn: Telia Norge AS
Organisasjonsform: Aksjeselskap
Postadresse: Postboks 4444 Nydalen, 0403 Oslo
E-post: Kontaktskjema
Telefon: 04300 / 479 44 444
Telefon fra utlandet: (+47) 479 44 444