Hos OneCall får du rå fart og dekning i 99% av Norge, i tillegg har vi DekningsGaranti for alle nye kunder!

Vi har ikke tro på liten skrift og skjulte kostnader. Hos oss skal du få det du trenger, til lavest mulig pris, og vi mener med hånda på hjertet at tilfredshet knytter sterkere bånd enn bindingstid. Derfor har vi ikke nettopp det, bindingstid. Våre kunder skal bli fordi de vil –ikke fordi de må.

Slik bestiller du Kontantkort

  1. Bestill

    Legg enkelt inn bestilling på Kontantkort for 0,- pr. måned.

  2. Vi fikser

    Vi sier opp ditt nåværende abonnement og ordner det som må ordnes.

  3. SIM-kort

    Velg om du vil hente SIM-kort i butikk eller få det hjem i postkassen.

  4. Aktiver

    SIM-kort aktiveres på ønsket tidspunkt eller du aktiverer selv i Mine sider.

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg mellom kl. 09.00 og 17.00 på hverdager.

På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.

Henvendelser fra og med 21. desember 2024 til og med 1. januar 2025, blir håndtert fortløpende fra 2. januar 2025.

Mest stilte spørsmål

Som kontantkortkunde betaler du for det du bruker, dvs. at det heller ikke er noe ekstra tjenester inkludert.

Tale, SMS/MMS til norske nummer fra EU og databruk i EU-land, har samme pris som i Norge.
Egne priser gjelder fra Norge til utlandet, for fly, ferje og skip, til spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS

Se priser her:
Samtaler til spesialnummer, Utlandspriser, Ferge/fly

For å bli kunde må du bestille mobilabonnement via våre nettsider.
Finner du ikke fram kan du alltid kontakte kundeservice på 479 44 444.
Du trenger ikke si opp ditt nåværende mobilabonnement, dette fikser vi.

Nei, hos OneCall har vi ingen bindingstid på våre abonnement.

Kundeservice-chat UNO-chat