Mobilabonnement: Kontantkort

Kontantkort er for deg som kanskje ikke bruker mobilen så mye og ønsker full kontroll på forbruket ditt.

Som en del av Telia-nettet er dere sikret rå fart med 5G og dekning i 99 % av Norge. Og med vår DekningsGaranti kan dere teste oss helt risikofritt.

Vi tror på frihet. Hos oss er det ingen bindingstid. Vi mener dere blir fordi dere er fornøyd, ikke fordi dere må. 

Slik bestiller du Kontantkort

  1. Bestill

    Legg enkelt inn bestilling på Kontantkort for 0,- pr. måned.

  2. Vi fikser

    Vi sier opp ditt nåværende abonnement og ordner det som må ordnes.

  3. SIM-kort

    Velg om du vil ha eSIM, hente SIM-kort i butikk eller få det hjem i postkassen.

  4. Aktiver

    SIM-kort aktiveres på ønsket tidspunkt eller du aktiverer selv i Mine sider.

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg mellom kl. 09.00 og 17.00 på hverdager.

På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.

Mest stilte spørsmål

Som kontantkortkunde betaler du for det du bruker, dvs. at det heller ikke er noe ekstra tjenester inkludert.

Tale, SMS/MMS til norske nummer fra EU og databruk i EU-land, har samme pris som i Norge.
Egne priser gjelder fra Norge til utlandet, for fly, ferje og skip, til spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS

Se priser her:
Samtaler til spesialnummer, Utlandspriser, Ferge/fly

For å bli kunde må du bestille mobilabonnement via våre nettsider.
Finner du ikke fram kan du alltid kontakte kundeservice på 479 44 444.
Du trenger ikke si opp ditt nåværende mobilabonnement, dette fikser vi.

Nei, hos OneCall har vi ingen bindingstid på våre abonnement.

Kundeservice-chat UNO-chat