Knust mobilskjerm?

Med mobilforsikring fra OneCall kan du forsikre mobilen din mot skade, tyveri og misbruk. Forsikringen gjelder uansett om du har kjøpt mobilen hos oss, eller et annet sted. Og husk at forsikringen følger SIM-kortet ditt, det betyr at forsikringen gjelder telefonen som OneCall SIM-kortet står i.

Mobilforsikring pris 149kr /mnd.

Se vilkår og info om egenandel

Hva gjør jeg hvis uhellet er ute?

  1. Ring 815 58 210 for å ta forsikringsoppgjøret direkte over telefon med vår forsikringsavdeling.
  2. Vi vil kunne gi deg et raskt svar etter at skaden eller tapet er meldt inn og dokumentert.
  3. Må din telefon repareres bestiller vi opp en serviceordre for deg. Alt du gjør, er å levere inn telefonen til nærmeste Elkjøp butikk eller sende den inn per post til vårt verksted. Husk at du må du låse opp enhver sikkerhetsbeskyttelse på produktet før du leverer inn det til verkstedet/reparatøren.
  4. Har du rett til ny telefon, tas det ikke hensyn til verdireduksjon pga alder o.a Du får den samme eller en tilsvarende telefonmodell, tilbake.

Vanlige spørsmål om mobilforsikring

Ta kontakt direkte med vår forsikringsavdeling:

  • Skade på mobiltelefonen som følge av en plutselig ytre årsak knyttet til et bestemt skadetidspunkt.
  • Tyveri av mobiltelefon som kan knyttes til et bestemt skadetidspunkt.
  • Økonomisk tap som følge av misbruk av SIM-kort som skyldes ran, tap eller tyveri.

Forsikringen dekker kun hovedkortet og telefonen som hoved SIM-kortet sitter i.

Forsikringen gjelder uansett hvor i verden du befinner deg.

Kundeservice-chat UNO-chat