Få full trygghet for mobilen din for kun 149 kr./mnd – OneCall mobilforsikring dekker knust skjerm, tyveri og uhell.

Hva er mobilforsikring?

Mobilforsikring gir deg ekstra sikkerhet hvis mobilen din blir utsatt for uhell, tyveri eller misbruk. Med OneCall mobilforsikring får du rask hjelp til reparasjon eller ny mobil – enkelt og rimelig. Forsikringen gjelder uansett om du har kjøpt mobilen hos oss, eller et annet sted. Og husk at forsikringen følger SIM-kortet ditt, - det betyr at forsikringen gjelder telefonen som OneCall SIM-kortet står i. Se vilkår og info om egenandel.

Hva dekker mobilforsikring?

  • Knust skjerm: Dekker reparasjon eller bytte ved knust skjerm – uansett årsak.
  • Tyveri og tap: Få ny mobil hvis telefonen blir stjålet eller borte.
  • Økonomisk tap: Få erstatning ved økonomisk tap som følge av misbruk etter ran, tap eller tyveri.
  • Væskeskader: Forsikringen dekker skade fra væske, som kaffe, brus eller vann.
  • Andre skader: Dekker også andre uhell, som fall- eller støtskader.

Dekker mobilforsikring knust skjerm?

Ja! OneCall mobilforsikring dekker knust skjerm – både reparasjon og bytte. Du slipper dyre regninger og får mobilen raskt i orden igjen.

Hva gjør jeg hvis uhellet er ute?

  1. Ring 815 58 210 for å ta forsikringsoppgjøret direkte over telefon med vår forsikringsavdeling.
  2. Vi vil kunne gi deg et raskt svar etter at skaden eller tapet er meldt inn og dokumentert.
  3. Må din telefon repareres bestiller vi opp en serviceordre for deg. Alt du gjør, er å levere inn telefonen til nærmeste Elkjøp butikk eller sende den inn per post til vårt verksted. Husk at du må du låse opp enhver sikkerhetsbeskyttelse på produktet før du leverer inn det til verkstedet/reparatøren.
  4. Har du rett til ny telefon, tas det ikke hensyn til verdireduksjon pga alder o.a Du får den samme eller en tilsvarende telefonmodell, tilbake.

Vanlige spørsmål om mobilforsikring

Ta kontakt direkte med vår forsikringsavdeling:

  • Skade på mobiltelefonen som følge av en plutselig ytre årsak knyttet til et bestemt skadetidspunkt, som f.eks. knust skjerm eller vannskade.
  • Tyveri av mobiltelefon som kan knyttes til et bestemt skadetidspunkt.
  • Økonomisk tap som følge av misbruk av SIM-kort som skyldes ran, tap eller tyveri.

Forsikringen dekker kun hovedkortet og telefonen som hoved SIM-kortet sitter i.

Forsikringen gjelder uansett hvor i verden du befinner deg.

Kundeservice-chat UNO-chat