Få hjelp ved ID-tyveri og svindel på nett

Vi vet at det kan være vanskelig å identifisere svindlere og digitale trusler. OneCall Trygghet gir deg det du trenger for å føle deg trygg på nett – uten å betale mer enn du må. Vi beskytter deg mot ID-tyveri, dekker juridisk bistand og profesjonell hjelp, samt tapsdekning på netthandel. Har du familie? Slapp av, vi dekker selvfølgelig både deg, din bedre halvdel og hjemmeboende barn.

De første 2 månedene får du gratis
Vi spanderer de første 2 månedene, etter dette koster OneCall trygghet kun 69,-/mnd. OneCall Trygghet har selvfølgelig ingen bindingstid.

OneCall Trygghet gir deg

  1. Kjøpserstatning

    Vi erstatter opptil 4 000 kr. dersom varen du har bestilt er skadet eller ikke kommer frem.

  2. Tapt lønnsinntekt

    Dekning for tapt lønnsinntekt ved ID-tyveri/kontobrudd

  3. Juridisk bistand

    Profesjonell hjelp ved ID-tyveri/kontobrudd

Hvorfor skal jeg velge OneCall Trygghet?

Det finnes flere grunner til hvorfor du burde velge OneCall Trygghet. I en verden med stadig flere falske nettbutikker og smarte svindeltiltak kan det være vanskelig å skille mellom det ekte og svindel. Vi hjelper deg å navigere hvis du blir utsatt for svindel eller svindelforsøk.

  • Enkelhet. Alt du trenger for digital trygghet - samlet i én løsning
  • Lav pris. Kun 69,- i måneden - ingen skjulte kostnader
  • Trygghet. Beskytt deg mot ID-tyveri, kontohacking og problemer ved netthandel
  • Fleksibilitet. Legg til OneCall Trygghet i mobilabonnementet ditt helt uten bindingstid

Bestill her

Vanlige spørsmål om OneCall Trygghet

Skade meldes enten på https://affinity.tryg.no/, på telefon 815 58 210 eller på affinity@tryg.no. På nettsiden finner du i tillegg kontaktinformasjon til vår forsikringsleverandør Tryg og kan følge behandlingen av din skade.​

  • profesjonell hjelp til å begrense og rette opp i de økonomiske konsekvensene knyttet til et ID-tyveri/kontobrudd
  • dekning for tapt lønnsinntekt og psykologisk krisehjelp i forbindelse med et ID-tyveri/kontobrudd
  • juridisk bistand ved ID-tyveri/kontobrudd og netthandel dersom varene er skadet eller ikke mottatt
  • kjøpserstatning ved netthandel på 4 000 kr. per år dersom varene er skadet, mangelfull eller ikke mottatt

OneCall Trygghet gjelder uansett hvor i verden du befinner deg. Skadebehandling og erstatningsutbetaling utføres kun i Norge, uavhengig av hvor i verden sikrede befinner seg på skadetidspunktet.

OneCall Trygghet for hele husstanden, derav ektefelle/samboer og hjemmeboende barn opp til 25 år.

Neida, det er ingen egenandel på forsikringen

Kjøpserstatningen på 4 000 kr. per år i Onecall Trygghet dekker ikke skader på eller tap av: 

  • levende dyr, planter, blomster, matvarer og flytende varer
  • motordrevne kjøretøy og redskaper
  • kontanter og verdipapirer
  • billetter
  • smykker og klokker som helt eller delvis er av edelt metall, ekte perler og edelstener
  • varer kjøpt via internettauksjon
  • legemidler
  • narkotiske preparater og andre ulovlige varer
  • tjenester, data eller abonnementer
  • skjønnhetsfeil 

Ja, som alltid er det ingen bindingstid hos oss - du kan avslutte abonnementet når som helst.

Du bestiller OneCall Trygghet raskt og enkelt ved å gå inn på appen vår eller på Mine Sider.

Du finner enkelt vilkårene her.

Kundeservice-chat UNO-chat