I tillegg til mye data i abonnementet, har vi kuttet prisen på 15 GB datapakke til halvpris 124,50. Kun for deg med StudentPakka!

Vi spanderer dessuten månedsavgiften i feriemånedene juli og desember.

Hos OneCall får du rå fart og dekning i 99% av Norge, i tillegg har vi DekningsGaranti for alle nye kunder!

Ubrukt mobildata overføreres til neste måned

Når måneden er over, vil din ubrukte data automatisk overføres til neste måned. Dette gjelder både ubrukt data fra mobilabonnementet ditt, men også fra ekstra datapakker du eventuelt har kjøpt.

Det er ingen grense for hvor lenge du kan spare på mobildataen. Den øvre grensen på antall GB er lik størrelsen på abonnementet ditt. Har du f.eks. 3GB inkludert i ditt abonnement, kan du spare opp til 3GB. Om du nedgraderer mobilabonnementet, vil du ikke få med deg oppspart TaMedData fra forrige mobilabonnement.  

Data fra ekstra datapakker blir også overført, forutsatt at du ikke overstiger størrelsen på ditt mobilabonnement.

Vi har ikke tro på liten skrift og skjulte kostnader. Hos oss skal du få det du trenger, til lavest mulig pris, og vi mener med hånda på hjertet at tilfredshet knytter sterkere bånd enn bindingstid. Derfor har vi ikke nettopp det, bindingstid. Våre kunder skal bli fordi de vil –ikke fordi de må.

Fri Tale og SMS gjelder i hele Norge, til Norden og i EU/EØS. Egne priser gjelder fra Norge til EU/EØS/utlandet.Mobilpriser i Norge for deg uten Fri Tale og SMS.

Ja, EU er faktisk inkludert. For deg som har Fri tale og SMS gjelder dette til norske nummer, fra EU. For databruk i EU-land, har du det samme inkluderte datamengde i abonnementet ditt som hjemme. For annet bruk, gjelder priser som i Norge. I EU/EØS med FolkePakka Full Data kan du bruke 43 GB data og betaler kun 0,02 kr per MB etter det.

BankID på mobilen er superenkelt, og gratis å bruke i Norge for alle våre kunder. Les mer her.

NettSlett er inkludert i abonnementet ditt, og medfører ingen ekstra kostnader for deg. NettSlett er en forsikring som sikrer deg råd, veiledning og hjelp hvis du for eksempel skulle oppleve uønskede hendelser på nett.

For mer informasjon se her.

Sånn blir du kunde

  1. Bestill

    Velg StudentPakka ovenfor. Du beholder selvsagt nummeret ditt hvis du vil det.

  2. Avtale

    Vi sier opp ditt nåværende abonnement og ordner det som må ordnes.

  3. SIM-kort

    Velg om du vil hente SIM-kort i butikk eller få det hjem i postkassen.

  4. Aktiver

    SIM-kort aktiveres på ønsket tidspunkt eller du aktiverer selv i Mine sider.

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg , mellom 9 og 17 på hverdager.

På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.

Mest stilte spørsmål

Med StudentPakka får du 15 GB inkludert i tillegg til Fri Tale og SMS. I tillegg spanderer vi månedsavgiften i juli og desember og gir deg studentrabatt på ekstra datapakke. Legg til fri fart, 5G og TaMedData, så tør vi å påstå at du har så godt som alt du trenger som student til en skikkelig rimelig penge!

Du må være student for å tegne abonnement på StudentPakka. Du kan studere hvorhen du vil i Verden, men du trenger et norsk personnummer for å tegne abonnement.

Når du ikke lenger er student kan du ikke lenger ha StudentPakka. Dersom du ikke tegner et nytt abonnement hos oss, vil vi overføre deg til et abonnement med samme månedspris. Vi vil da varsle deg i forkant.

Ja, det gjør det. Fri tale og SMS gjelder til norske nummer fra EU. For databruk i EU-land, har du det samme inkludert i abonnementet ditt som hjemme. For annet bruk, gjelder priser som i Norge.

Overforbruk data/tale/SMS/MMS:

  • Samtaler til spesialnummer
  • Varekjøp (CPA)
  • Trafikk og pris i/til utlandet
  • Ferge/fly

MMS er inkludert i ditt abonnement ( kun de med inkludert mobildata ) men mobildata må være skrudd på for å kunne sende og motta MMS, da de kan ikke sendes over Wi-Fi. Har du et abonnement uten mobildata inkludert ? Du kan kjøpe Extra Mobildata her.

Du kan enkelt reservere deg helt mot oppføring i opplysningen på MineSider under ''Abonnement'' og ''Kontaktinformasjon''
For delvis reservasjon ta kontakt med kundeservice via chat eller 04300.
Merk at det kan ta inntil seks uker før alle opplysningsselskaper får oppdatert sine systemer og fjerner nummeret ditt.

Vår chatbot hjelper deg

Åpent

Kundeservice-chat UNO-chat