TaMedData

Ubrukt mobildata overføres til neste måned

Finn ditt mobilabonnement

Automatisk overføring

Når måneden er over, vil din ubrukte data automatisk overføres til neste måned. Dette gjelder både ubrukt data fra mobilabonnementet ditt, men også fra ekstra datapakker du eventuelt har kjøpt.

Som regel er alt ferdig utregnet ved månedsskiftet, men noen ganger trenger vi inntil 3 dager ekstra.  

Sparing av mobildataen

Det er ingen grense for hvor lenge du kan spare på mobildataen. Den øvre grensen på antall GB er lik størrelsen på abonnementet ditt. Har du f.eks. 3GB inkludert i ditt abonnement, kan du spare opp til 3GB.

Data fra ekstra datapakker blir også overført, forutsatt at du ikke overstiger størrelsen på ditt mobilabonnement.

Se våre mobilabonnement

TaMedData for alle abonnementskunder

Alle abonnementskunder hos OneCall kan ta med sin ubrukte mobildata til neste måned, uten å betale noe ekstra. TaMedData gjelder både den inkluderte datamengde i abonnementet, og ekstra datapakker.

Du kan faktisk spare opp like mye data som du har inkludert i mobilabonnementet ditt!

Bytter du til et abonnement med mindre mobildata inkludert, vil du dessverre ikke få med oppspart data. Et tips kan derfor være å gjøre endringen mot slutten av måneden - slik at du får mest mulig utbytte av den oppsparte mobildataen.

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp? Vi ringer deg innen en time, mellom 9 og 16 på hverdager.

På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Åpent

Chat med et menneske

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)