Automatisk overføring
Ved månedsslutt vil ubrukt data automatisk overføres til neste måned. Det gjelder ubrukt data fra abonnementet og eventuelt fra ekstra datapakker du har kjøpt.
Som regel er alt ferdig utregnet ved månedsskiftet, men noen ganger trenger vi inntil 3 dager ekstra.
Sparing av mobildataen
Du kan spare på dataen så lenge du vil, med en øvre grense på antall GB lik størrelsen på abonnementet ditt. Har du f.eks. 5 GB inkludert, kan du spare opptil 5 GB.
Data fra ekstra datapakker blir også overført så lenge det ikke overstiger størrelsen på ditt abonnement.
TaMedData for alle abonnementskunder
Alle abonnementskunder hos OneCall har data rollover. Det betyr at du kan ta med ubrukt GB til neste måned. TaMedData gjelder både på den inkluderte datamengden i abonnementet og ekstra datapakker. Og er så klart helt uten ekstra kost.
Du kan faktisk spare opp like mye data som du har inkludert i mobilabonnementet ditt!
Bytter du til et abonnement med mindre mobildata inkludert, vil du dessverre ikke få med oppspart data. Et tips kan derfor være å gjøre endringen mot slutten av måneden - slik at du får mest mulig utbytte av den oppsparte mobildataen.
Vi hjelper deg med bestillingen
Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg mellom kl. 09.00 og 17.00 på hverdager.
På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.