Automatisk overføring
Når måneden er over, vil din ubrukte data automatisk overføres til neste måned. Dette gjelder både ubrukt data fra mobilabonnementet ditt, men også fra ekstra datapakker du eventuelt har kjøpt.
Som regel er alt ferdig utregnet ved månedsskiftet, men noen ganger trenger vi inntil 3 dager ekstra.
Sparing av mobildataen
Det er ingen grense for hvor lenge du kan spare på mobildataen. Den øvre grensen på antall GB er lik størrelsen på abonnementet ditt. Har du f.eks. 3GB inkludert i ditt abonnement, kan du spare opp til 3GB.
Data fra ekstra datapakker blir også overført, forutsatt at du ikke overstiger størrelsen på ditt mobilabonnement.

TaMedData for alle abonnementskunder
Alle abonnementskunder hos OneCall kan ta med sin ubrukte mobildata til neste måned, uten å betale noe ekstra. TaMedData gjelder både den inkluderte datamengde i abonnementet, og ekstra datapakker.
Du kan faktisk spare opp like mye data som du har inkludert i mobilabonnementet ditt!
Bytter du til et abonnement med mindre mobildata inkludert, vil du dessverre ikke få med oppspart data. Et tips kan derfor være å gjøre endringen mot slutten av måneden - slik at du får mest mulig utbytte av den oppsparte mobildataen.
Vi hjelper deg med bestillingen
Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp? Vi ringer deg innen en time, mellom 9 og 16 på hverdager.
På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.