Mobilabonnement: PrøveKjøp

Usikker på hvor mye mobildata du trenger? Bruk telefonen som normalt i 2 måneder så foreslår vi det billigste abonnementet.

Bruk mobilen så mye du vil i 2 måneder
*Hastigheten på mobildata reduseres etter 50 GB. Tale, SMS/MMS kan brukes i EU/EØS til samme pris som i Norge. PrøveKjøp inkluderer 10 GB mobildata i EU/EØS, deretter belastes det 0,037 kr/MB. Inkludert bruk gjelder også fra Norge til Norden. Det er egne priser fra Norge til utlandet (både land i og utenfor EU/EØS), skip, offshore og spesialnummer. Les mer her.

PrøveKjøp kan kun testes én gang per kunde

Hos OneCall får du rå fart og dekning i 99% av Norge, i tillegg har vi DekningsGaranti for alle nye kunder!

Vi har ikke tro på liten skrift og skjulte kostnader. Hos oss skal du få det du trenger, til lavest mulig pris, og vi mener med hånda på hjertet at tilfredshet knytter sterkere bånd enn bindingstid. Derfor har vi ikke nettopp det, bindingstid. Våre kunder skal bli fordi de vil –ikke fordi de må.

Fri Tale og SMS gjelder i hele Norge, til Norden og i EU/EØS. Egne priser gjelder fra Norge til EU/EØS/utlandet.Mobilpriser i Norge for deg uten Fri Tale og SMS.

Ja, EU er faktisk inkludert. For deg som har Fri tale og SMS gjelder dette til norske nummer, fra EU. For databruk i EU-land, har du det samme inkluderte datamengde i abonnementet ditt som hjemme. For annet bruk, gjelder priser som i Norge. I EU/EØS med FolkePakka Full Data kan du bruke 43 GB data og betaler kun 0,02 kr per MB etter det.

BankID på mobilen er superenkelt, og gratis å bruke i Norge for alle våre kunder. Du bestiller BankID på mobil i din nettbank.

Slik fungerer PrøveKjøp

  1. Normal bruk

    Bruk telefonen som normalt

  2. 99,- /mnd

    Du betaler kun 99,- /mnd de 2 første månedene uansett bruk.

  3. Vi foreslår

    Basert på ditt dataforbruk foreslår vi det rimeligste abonnementet for deg

  4. Du velger

    Du bestemmer så hvilket abonnement du vil ha

Sånn blir du kunde

  1. Bestill

    Velg ønsket datapakke ovenfor og bestill. Du beholder selvsagt eget nummer om du vil.

  2. Avtale

    Vi sier opp ditt nåværende abonnement og ordner det som må ordnes.

  3. SIM-kort

    Velg om du vil hente SIM-kort i butikk eller få det hjem i postkassen.

  4. Aktiver

    SIM-kort aktiveres på ønsket tidspunkt eller du aktiverer selv i Mine sider.

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg , mellom 9 og 17 på hverdager.

På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 10:00 - 15:00
Lørdag: Stengt
Søndag: Stengt

Stengt