Vilkår og angrerett

Her ser du vilkårene for abonnementene og tjenestene våre.

Abonnement og tjenester

Nettbutikk

Angrerett

Reklamasjon og tvister

Fornøyde kunder er det aller viktigste for oss. Er det noe med oss du ikke er tilfreds med vil vi veldig gjerne at du tar kontakt med oss. Vi lover å hjelpe deg så godt vi kan.

For umiddelbart svar kan du spørre vår nye chatrobot, Uno. Du kan også kontakte Kundeservice på telefon (+47) 479 44 444 eller e-post: kundeservice@onecall.no.

Brukerklagenemnda

Brukerklagenemnda er en nøytral og uavhengig nemnd som skal sikre en god behandling av tvister mellom brukere og tilbydere av elektroniske kommunikasjonstjenester.

EUROPEISK KLAGEPORTAL

EUs klageportal ODR kan også anvendes ved klage på varer/tjenester kjøp på nettet. Dette er særlig relevant dersom forbruker er bosatt i et annet EU/EØS land. Også for denne klageordningen må kunden først ha rettet skriftlig klage til OneCall.