DekningsGaranti

Er du ikke fornøyd med dekningen i løpet av de første 30 dagene som kunde, får du månedsavgiften tilbake

Bli kunde

Risikofritt

Nå kan du teste dekningen til OneCall helt risikofritt: Dersom du ikke er fornøyd med dekningen vår, får du månedsavgiften tilbake.

Gjelder i 30 dager

Dekningsgarantien kan benyttes én gang per kunde, og må benyttes i løpet av de første 30 dagene som kunde.

Gjelder i hele Norge

Vi lover deg dekning i nær 99% av tiden, og i 99% av Norge. Bedre blir det ikke.

Telias mobilnett – dekning i verdensklasse

Norge har ett av verdens beste mobilnett. Hvem skulle tro at det var mulig når man ser på vårt furete og værbitte land? Dype daler, høye fjell, trange fjorder og spredt bosetning gjør utbygging av nettet til et ingeniørteknisk kunststykke.

Et suverent mobilnett handler om dekning, kapasitet, hastighet og ikke minst stabilitet. Og det er nettopp dette Telia tilbyr gjennom sitt 4G-nett – som dekker nesten hele Norge. 

Sjekk dekningen der du bor i vårt dekningskart.

OneCall lanserer nå DekningsGaranti!

Vi vet hvor viktig mobilen er for oss alle, og er stolte av dekningen vi tilbyr. Samtidig forstår vi at dekning er individuelt. Vi bor forskjellige steder, har hytte på fjellet eller ved sjøen og vi har alle forskjellige bevegelsesmønster i hverdagen. 

Skulle du oppleve problemer med dekningen hos oss vil vi gjerne høre fra deg – det er den eneste måten vi kan forbedre oss på. Og garantien, den er så enkel som dette:

Er du ikke fornøyd får du månedsavgiften tilbake.

Meld dekningsfeil

Slik fungerer DekningsGaranti

1. Velg et OneCall abonnement som passer ditt behov

Om du bruker mye eller lite mobildata har vi et rimelig abonnement til deg. Vårt mest populære abonnement er FolkePakka 7 GB – dette passer kanskje for deg også? Hvis ikke tilbyr vi selvsagt abonnement fra 0 GB til 25 GB. Valget er ditt.

 Se våre mobilabonnement her.

2. Test i vei 

Når du har mottatt ditt nye SIM-kort er det bare å koble det i telefonen din og bruke mobilen som vanlig. Legg gjerne merke til hvordan dekningen er hjemme, på jobb og andre steder der du ferdes. 

3. Gi oss tilbakemelding 

De færreste vil ha behov for dette, men skulle du oppleve at dekningen ikke svarer til forventningene vil vi gjerne at du melder i fra. På den måten kan vi sikre enda bedre dekning der du bor, og du får selvsagt månedsavgiften tilbake. 

Mest stilte spørsmål om DekningsGaranti

-DekningsGaranti gjelder nye kunder og kan kun benyttes én gang per kunde. Dekningsgarantien må benyttes i løpet av de første 30 dagene etter at du er blitt kunde.

Ja, DekningsGaranti gjelder kun dekningsfeil i Norge..

-Om du har opplevd feil og vil benytte deg av din DekningsGaranti må du fylle ut skjemaet øverst på siden.

-Nesten, DekningsGaranti gjelder alle abonnement bortsett fra Kontantkort.

Eksempler på dekningsfeil :

Jeg har ikke dekning i det hele tatt, og verken tale, SMS eller data fungerer.

Det er dekning, men det er kun 2G - gjelder steder du oppholder deg mye (garasjen, hytta etc)

Jeg har dekning, men jeg får ikke til å bruke data. Det er tregt, ustabilt eller helt fraværende.

Jeg har dekning, men det er brudd, støy eller utfall i samtaler.

Ta gjerne kontakt med Kundeservice om du ikke allerede har gjort det, så vil de undersøke om problemene du opplever kan ha andre årsaker enn dårlig dekning.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)