Dekningskart

Som OneCall kunde har du dekning i Telia sitt mobilnett.

Hos OneCall er du sikret god hastighet på mobildata i Norges mest moderne mobilnett. Vi bygger stadig ut 4G-nettet, og i løpet av 2016 vil 98% av befolkningen ha tilgang til høyhastighets mobilt internett der de bor og ferdes.

Mangler du dekning?

Du kan løse dette selv ved å feilsøke på telefonen.

Roaming i Norge

OneCall benytter nettverket til Telia, og det kan stå både OneCall og Telia i displayet ditt. Mer informasjon om dekning og nettverk.

Telefonen kan varsle deg om at du er utenfor hjemmenett (nasjonal roaming), dette har ingen påvirkning på pris så lenge du befinner deg i Norge.

Roaming i utlandet

Du roamer også når telefonen er i utlandet og koblet til utenlandske nett, men her er prisene forskjellige fra Norge. Se priser for bruk i utlandet.

Mer fra mest aktuelle svar

Fakturabeløpet kan være høyere enn månedsavgiften

Grunnen til dette er vanligvis bruk av tjenester som ikke inngår i månedsavgiften:

  • Anrop til spesielle nummer, f.eks taxisentraler eller banker
  • Innholdstjenester, f.eks ringetoner eller SMS-avstemninger
  • Bruk i utlandet eller på ferger

Mine Sider kan du se detaljert informasjon om forbruket ditt, en oversikt over alle fakturaene dine, i tillegg til fakturaspesifikasjoner.

Bestille SIM-kort

Er du allerede kunde kan du logge inn og bestille nytt SIM-kort på Mine Sider.

Du kan hente SIM-kortet umiddelbart på Narvesen, 7- Eleven, Shell 7-Eleven, eller velge å få kortet tilsendt i posten (2-4 virkedager).

SIM-kortet støtter BankID og kan tilpasses til å passe alle telefoner.
Adapter for nanosim, microsim og vanlig SIM-kort

SIM-kortet kan tilpasses i størrelse slik at det passer i alle mobiltelefoner.

Alle SIM-kortene kortene støtter BankID på mobilen, men det er kun mulig å ha én aktiv BankID tilknyttet nummeret.

Nytt SIM-kort koster kr. 129,-

Flere spørsmål

Dekning hos OneCall