– Til våre kunder: Vi elsker dere også! 

For fjerde år på rad har OneCall Norges mest fornøyde mobilkunder! – Vi vil bare si: Tusen takk for tilliten. Vi lover å ta vare på den.

– Vi har verdens beste kunder. Derfor varmer det så utrolig godt å få disse tilbakemeldingene fra dem. Det sier Albert Arli, Markedsdirektør i OneCall om årets kåringer fra Norsk Kundebarometer og Mobilstudien 2021 fra EPSI.

– Til våre kunder vil vi bare si: Tusen takk for tilliten! Vi elsker dere også! OneCall er ikke bedre enn dere sier vi er, og vi lover å stå på videre for at dere skal bli enda mer fornøyde i fremtiden.

OneCall topper listen for fjerde året på rad innen mobilkategorien (Norsk Kundebarometer) og Mobilstudien fra EPSI tre ut av de siste fire årene, og kommer nå med en løsning som lar de fornøyde kundene anbefale OneCall til venner og bekjente.

- Vi ønsker å gi noe tilbake til kundene våre, som en takk. Dette gjør vi med et helt flunkende nytt verveprogram hvor alle våre kunder kan anbefale OneCall til sine venner og bekjente, og på den måten opptjene seg gratismåneder på sitt abonnement, sier Arli.

Det hele er ganske enkelt og gir fordeler både til den som verver, og den som lar seg verve. For hver kunde vervet gir vi våre kunder 2 måneder gratis månedsavgift på valgfritt abonnement. Verver du én person får du to måneder, verver du to personer får du fire måneder og verver du ti personer, ja da har du hele tyve måneder hvor vi i OneCall dekker den faste månedsavgiften på abonnementet ditt. Den som blir vervet får også to måneder gratis månedsavgift, så nå kan vi vel trygt si at det lønner seg litt ekstra å kjenne en OneCall-kunde akkurat nå.

Les mer om OneCall sin vervekampanje her.

Artikkelen fortsetter under bildet.

 Markedsdirektør i Onecall

Markedsdirektør Albert Arli er stolt og ydmyk over tilbakemeldingene fra kundene.

Kundetilfredshet viktig mål for bedrifter

Norsk Kundebarometer er et forskningsprosjekt ved Handelshøyskolen BI, som i over tjue år har målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.

– Undersøkelsen viser hvilke bedrifter som har landets mest – og minst – fornøyde kunder, sier Pål Rasmus Silseth, høyskolelektor ved institutt for markedsføring på BI. 

– Kundetilfredshet er et viktig mål for bedrifter. Det er tilbakemeldingen fra kundene på hvor godt man har levert gjennom den siste tiden, understreker Silseth. 

OneCall kommer på 13. plass av alle de 150 bedriftene i undersøkelsen, med 80,7 poeng. Til sammenlikning kommer neste konkurrent i bransjen på 26. plass med 78 poeng.

 Bransje Mobilabonnement, kilde Norsk Kundebarometer 2021

Bransje Mobilabonnement, kilde Norsk Kundebarometer 2021

– Jeg blir ekstremt rørt av denne anerkjennelsen, fordi jeg vet hvor mye arbeid vi hver dag legger i å gjøre kundene våre fornøyde. Dette betyr at vi gjør mye riktig, og at kundene våre setter pris på det, sier Albert Arli, som gjerne vil skryte litt av kundene tilbake: 

– Vi mener jo at de kundene som velger oss er litt smartere, nettopp fordi vi gir veldig god verdi for pengene. Vi har ingen lokketilbud og ingen bindingstid. Våre kunder er her fordi de vil, og ikke fordi de må.

Markedsdirektøren mener suksessen handler om at OneCall leverer kundene det de lover. 

– Så enkelt, men samtidig så vanskelig. Det du ser på reklamen eller det vi sier vi skal levere på, er det kunden skal få, og helst enda litt mer. 

Et annet suksesskriterie er å ta tilbakemeldingene fra kundene på alvor. 

– Vi bruker ris og ros til å lage nye smarte løsninger, og ikke minst til å rette på de tingene som kan bli bedre. Mange tror man bare skal bruke ris som utgangspunkt, men å gjøre mer av det man er god på, også funker veldig bra!

– Vi slapper ikke av nå

Så betyr dette at OneCall-gjengen nå kan begynne å slappe av? 

– Tvert i mot. Vi setter stor pris på tilliten vi får, og lover å fortsette å jobbe beinhardt for å beholde Norges mest fornøyde mobilkunder. Det blir mer lave priser, mer smarte produkter og god kundeservice, fastslår Arli.

Det er ikke første gang OneCall vinner kundeundersøkelsen til Norsk Kundebarometer. Også i 2018, 2019 og 2020 – var mobiloperatøren best i klassen.

Noe av årsaken til så fornøyde kunder over tid, mener Arli henger sammen med at kundene føler seg trygge. 

– De vet hva de får, og de vet at vi leverer på det vi lover. Det skal være billig og enkelt både å kjøpe og bruke OneCall.

Les flere artikler

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)