Verv en venn og
begge får dekket
2 månedsavgifter!

Vervekampanje

Gratis månedsavgift i 2 måneder!

Verv så mange du vil!

Du får flere månedsavgifter gratis, jo flere venner du verver.

  1. Du deler linken

    Kopier og del linken med venner og bekjente.

  2. Din venn blir kunde

    Din venn går inn på linken og blir kunde.

  3. Dere får 2 mnd. gratis

    Både du og vennen din får 2 mnd. gratis månedsavgift, så fort abonnementet til vennen din er aktivert.

Kjenner du ikke en OneCall-kunde?

Ingen problem! Bestill abonnementet du selv ønsker, så fort abonnementet ditt er aktivt får du tilgang til vervefunksjonaliteten på Mine Sider. På den måten kan du skaffe deg gratis månedsavgifter gjennom å verve venner og bekjente. Du får 2 måneder gratis per venn du verver, og kan verve så mange du bare vil.

For fjerde år på rad har OneCall de mest fornøyde mobilkundene!

Norsk Kundebarometer 2021

Vi vil bare si:
Tusen takk for tilliten! Vi lover å ta vare på den.

Les mer om kåringen her

Slik fungerer verving

Verving fungerer ved at den som er kunde hos OneCall (ververen), deler en vervelenke med venner og bekjente (de som skal verves). Vervelenken finnes på landingssiden for verving, i Mine Sider og i App. Vervelenken er unik for hver kunde i OneCall.

Når en venn eller bekjent av ververen går inn på den unike vervelenken, kommer de til en produktside der det opplyses om at man er i ferd med å verves, og der det kommer tydelig fram at de 2 første månedsavgiftene er gratis, se «Vervefordelen».  

Når en venn eller bekjent har kjøpt abonnement via vervelenken og deretter aktivert SIM-kortet, får både verver og den som er vervet 2 gratis månedsavgifter.

Vervefordelen
Vervefordelen er 2 måneder gratis månedsavgift for hver nye kunde man verver. Dersom man verver flere personer til FamiliePakka, regnes hver person i FamiliePakka som en ny kunde. Følgelig vil man f.eks. få 6 måneder gratis månedsavgift dersom man verver 3 personer til FamiliePakka, gitt at alle personene legges til når bestillingen gjennomføres. Legger den som er vervet til flere medlemmer i FamiliePakka i etterkant av bestillingen, gis det ikke ekstra vervefordel til den som vervet.

Følgende inngår i vervefordelen:

  • Vervefordelen for FolkePakka omfatter både Fri Tale & SMS, og datapakken, dersom disse finnes i abonnementet.
  • Vervefordelen for FamiliePakka omfatter datapakke og Fri Tale & SMS for hele familien.
  • Vervefordelen for FolkePakka Kontroll omfatter både Fri Tale & SMS, og datapakken, dersom disse finnes i abonnementet.

Følgende omfattes ikke i vervefordelen:
Alle tilleggstjenester, samtaler til land utenfor EU/EØS, ekstra datapakker, samtaler til spesialnummer, forsikringer og alt som ellers kommer utenom på fakturaen, dekkes ikke av den frie månedsavgiften. Det er kun den faste månedsavgiften som inngår i vervefordelen.

Verdien på vervefordelen:
Verdien på vervefordelen vil variere mye, basert på hvilket abonnement ververen har, eller hvilket abonnement den som verves velger, samt hvor mange personer som inngår i abonnementet. Et abonnement på FolkePakka, uten data og uten Fri Tale & SMS koster ingenting hos OneCall og gir følgelig ingen verdi ved verving. Familiepakka med 6 personer og 60 GB data gir derimot en vervefordel på 2.598,- over 2 måneder.

FAQ

Hvilke kunder kan verve?
OneCall-kunder med et aktivt løpende abonnement på FamiliePakka, FolkePakka og FolkePakka Kontroll, får vervefordel når man verver.

Til hvilke abonnement kan de verve?
Alle som blir kunder hos OneCall med et løpende abonnement på FamiliePakka, FolkePakka, FolkePakka Kontroll, får vervefordel når man verves.

Kan jeg verves om jeg har vært kunde tidligere?
Den som verves kan ikke ha vært kunde hos OneCall de siste 2 måneder.

Må jeg opprette nytt nummer for å kunne bli vervet?
Nei, det trenger du ikke – både de som beholder nummeret sitt (porterer) og de som opprettet nytt nummer kan verves.

Hvor lang tid tar det før jeg får vervefordel min?
Når man har vervet en ny kunde vil det ta litt tid før den nye kunden blir aktiv. Ny kunde vil få tilsendt et nytt SIM-kort, noe som kan ta inntil 2 uker. Dette SIM-kortet må så aktiveres, noe som kan ta ytterligere tid. Dessuten kan kunden selv bestemme å utsette aktiveringen. Når SIM-kortet er aktivert anser vi kunden som aktiv, og som verver vil du vil da få 2 mnd gratis månedsavgift.
Dette forutsetter at angrefristen på 14 dager ikke er benyttet.

Misbruk av vervekampanjen
OneCall forbeholder seg retten til å fjerne vervefordeler dersom vi mener det er et åpenbar misbruk, f.eks. ved at det opprettes fiktive kunder, eller ved at man finner måter å opprette mange kundeforhold på samme person og liknende.

Får jeg vervefordel når jeg legger til folk i min egen FamilePakka?
Nei. Det gis heller ikke ekstra fordel til den som verver, dersom den som verves i etterkant av en bestilling legger til flere medlemmer i en Familiepakka.

Vilkår for OneCall verving

Kunden (den som verver) :
Du får 2 månedsavgifter gratis, som utgjør fra 0,- til 2.598,-
Du må ha et aktivt abonnement med månedsavgift. Mobilt Bredbånd omfattes ikke.
Din vervefordel vil bli gjort tilgjengelig når den som er blitt vervet har aktivert abonnementet sitt.
Ditt eget telefonnummer kan ikke verves.
Hver person som verves til FamiliePakka teller som en verving.
Å legge til nye medlemmer i egen FamiliePakka, regnes ikke som verving, og gir ikke vervefordel.
Har du FamiliePakka får du vervefordel for alle medlemmene i FamiliePakka, inkl. data.
Har du Gamle Familiepakka får kun medlemmet som verver vervefordel.
Du kan ikke verve samme person flere ganger i løpet av en 12 månedsperiode.

Den som verves:
Du må bestille et abonnement med månedspris. Mobilt Bredbånd gjelder ikke.
Du får de 2 første månedsavgiftene gratis. Dette gjelder fra den dagen SIM-kortet er aktivert.
Du må overføre nummeret ditt fra annen operatør, eller opprette nytt nummer hos OneCall.
Du (nummeret ditt) kan ikke ha vært OneCall-kunde de siste 2 månedene.
Du kan ikke ha benyttet deg av tilbudet i løpet av de siste 12 månedene.
Vervefordel gjelder ikke i kombinasjon med andre velkomstfordeler.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)