Fakturaspørsmål

Du kan se dine fakturaer på Mine Sider.

Med AvtaleGiro trekkes fakturabeløpet automatisk fra kontoen din ved forfall.

Hvordan oppretter jeg AvtaleGiro?

Når du betaler fakturaen din i nettbanken kan du velge å opprette AvtaleGiro.
Du får beskjed når avtalen trer i kraft.
Deretter blir fakturaene automatisk belastet.

Hvordan setter jeg beløpsgrense for AvtaleGiro?

Du velger selv maksbeløp som kan trekkes på AvtaleGiro.
Er fakturaen høyere enn det du har satt i grense, vil ikke banken trekke beløpet.
I stedet sendes et varsel til deg, slik at du kan betale fakturaen manuelt i nettbanken.

Med eFaktura får du fakturaen din rett i nettbanken. Godkjenn betalingen uten å måtte taste inn KID, beløp og kontonummer.

Hvordan får jeg eFaktura?

I nettbanken din har du mulighet til å automatisk godta eFaktura når du betaler en faktura fra OneCall. Du kan også opprette eFaktura manuelt i nettbanken din.
Da blir eFaktura et digitalt førstevalg for faktura.

eFaktura i Vipps?

Du kan velge mellom å få eFaktura i Vipps, i nettbanken, eller i mobilbank.
Dersom du ønsker eFaktura i Vipps, aktiverer du dette selv i Vipps-appen.

Les mer om Vipps betaling her

Om fakturering

Vår fakturaperiode går fra den 1. til siste dag i måneden. Månedsavgiften forhåndsfaktureres, mens bruk utover det inkluderte kommer på fakturaen din neste måned.

Vi sender ut faktura i tre puljer mellom den 2. og 13. hver måned, og alle fakturaer har 14 dagers betalingsfrist. Ønsker du å utsette fakturaen kan du gjøre dette fra Mine Sider (gjelder ikke FolkePakka Kontroll)

Vi sender ikke ut faktura hvis beløpet er på mindre enn 35 kr. Da overføres det heller til neste måned for at du skal slippe unødvendige gebyr.

Kundeservice-chat UNO-chat