Få familierabatt på mobilabonnementet

Bestill FamiliePakka

Samle familien på ett mobilabonnement

Billig familieabonnement

Samle hele familien og få familierabatt - nå billigere enn noensinne.

Full kontroll og oversikt

Èn faktura og alltid oversikt over familiens mobilbruk med appen eller Mine Sider.

Felles mobildata

Fordel mobildata mellom familiemedlemmene akkurat når du vil.

Se prisene på FamiliePakka

 barn i telt

  • Velg 2-10 medlemmer, hvor én utnevnes som "sjefen"
  • Gratis med nytt telefonnummer, perfekt om barna skal få sitt første
  • En felles datamengde, du fordeler GB som du vil - og når du vil
  • TaMedData, ubrukt data overføres automatisk til neste måned
  • Ingen bindingstid, dere blir fordi dere er fornøyd, ikke fordi dere må
  • Èn faktura, samle hele familien på samme mobilregning
  • God dekning med Dekningsgaranti

Mest stilte spørsmål

Du fordeler deres felles datamengde i OneCall-appen, eller på Mine sider.
Om du ikke setter opp en fordeling, fordeles dataen automatisk likt mellom dere (bortsett fra TaMedData som går til Sjefen som kan fordele denne ved behov.)

Du kan justere datafordelingen når som helst.
Har dere brukt opp all mobildataen, er det bare å oppgradere til en større databøtte.

I FamiliePakka kan dere være opp til 10 medlemmer.

PS: Er dere flere enn 6 stk? Ta kontakt med oss så finner vi det beste tilbudet til deg.

Du kan når som helst legge til medlemmer, men dersom dere vil beholde like mye data per person, må du også huske å oppgradere datamengden i abonnementet.

Det er mange fordeler ved å inkludere barna. Du får blant annet full kontroll og oversikt over mobilbruken, i tillegg til at du kan fordele mobildata etter behov. En annen fordel er at det blir billigere jo flere dere er i abonnementet.

Svaret er, ja! Som alle våre mobilabonnement, får dere i FamiliePakka med dere ubrukt mobildata over til neste måned.

Den ubrukte dataen går til Sjefen, som fritt kan fordele denne blant medlemmene. Les mer om TaMedData.

Nei, når du bestiller mobilabonnement hos oss sier vi opp avtalen med din nåværende mobiloperatør.

Det er viktig at informasjonen er tastet inn helt riktig. Med det mener vi at fornavn, etternavn, og personnummer (11 siffer) må stemme overens med det som er registrert i folkeregisteret, og hos din nåværende operatør.

Fremdeles problemer? Ta kontakt så skal vi hjelpe deg!

Du kan enkelt reservere deg helt mot oppføring i opplysningen på MineSider under ''Abonnement'' og ''Kontaktinformasjon''
For delvis reservasjon ta kontakt med kundeservice via chat eller 04300.
Merk at det kan ta inntil seks uker før alle opplysningsselskaper får oppdatert sine systemer og fjerner nummeret ditt.

Kundeservice-chat UNO-chat