Last ned OneCall appen du og!
Med OneCall-appen får du full kontroll og oversikt over egen mobilbruk.
Bruk appen til å følge med på forbruk og kostnader, kjøpe ekstra datapakker eller aktivere diverse sperrer.
Les mer om OneCall-appen under.
OneCall-appen kan brukes til mye smart - se selv da vel

Følg med på forbruket
Med appens nye utseende er det enda enklere å få full oversikt over mobilforbruket ditt.
Er du «sjefen» i FamiliePakka kan du også følge med på forbruket til medlemmene, og fordele mobildata underveis i måneden.

Behov for ekstra data?
Hvis du vil kjøpe en ekstra datapakke eller oppgradere mobilabonnementet permanent, kan det enkelt gjøres i appen.

Forutsigbar faktura
Uansett om du har et enkeltabonnement eller FamiliePakka, kan du alltid følge med på kostnader underveis i måneden. Du finner også fakturaen din i appen.
One er selvfølgelig gratis!
Last den ned her:

Kom i gang på 1-2-3
- Last ned appen gratis ved å trykke på en av linkene over (App Store eller Google Play)
- Logg inn med mobilnummeret ditt og engangskoden du får på SMS (du kan også bruke passordet ditt fra Mine Sider)
- Første gang du åpner appen får du veiledning på hvordan den fungerer og hva den kan brukes til.
Spørsmål og svar om OneCall-app
Noen kostnader beregnes ikke før faktura sendes ut og vil derfor ikke vises i appen. Dette gjelder blant annet samtaler til spesialnumre, overforbruk av mobildata samt kjøp av varer og tjenester med mobiltelefonen.
Vær oppmerksom på at forbruk i utlandet kan vises noe forsinket.
Har du kontantkort eller et FolkePakka Kontroll kan du bruke appen til å:
For å benytte deg av tjenestene i appen trenger du mobildata eller Wifi tilgang. Sørg også for å holde appen oppdatert for å ha tilgang til den nyeste funksjonaliteten.
Har du fortsatt problemer med å få appen opp å gå kan du ringe oss på 04300 uten ekstra kostnad.
Etter du har åpnet appen, trykker du på "Hjelp" nederst til høyre og "Finn frem i appen". Da ser du en oversikt over hvor du finner de forskjellige funksjonene i appen.