OneCall-appen gir deg full oversikt
Følg med på forbruket
Med appens nye utseende er det enda enklere å få oversikt over mobilforbruket gjennom måneden. Er du «sjefen» i FamiliePakka kan du også følge med på forbruket til medlemmene, og fordele mobildata underveis i måneden.
Det er også mulig å aktivere ulike sperrer. Som f.eks. å sperre for databruk i utlandet, eller for å kjøpe ulike tjenester med mobilen.
Behov for mer mobildata?
Hvis du har behov for å kjøpe en ekstra datapakke en måned, eller ønsker å oppgradere mobilabonnementet permanent, kan det enkelt gjøres i appen.
Forutsigbar faktura
Uansett om du har et enkeltabonnement eller FamiliePakka, kan du alltid følge med på kostnader underveis i måneden. Du finner også fakturaen din i appen.
OneCall-appen er selvfølgelig gratis!
Last den ned her:
Kom i gang på 1-2-3
- Last ned appen gratis ved å trykke på en av linkene over (App Store eller Google Play)
- Logg inn med mobilnummeret ditt og engangskoden du får på SMS (du kan også bruke passordet ditt fra Mine Sider)
- Du er I gang! Og vil nå enkelt ha oversikt over forbruk, kostnader og abonnementet ditt rett i appen
Spørsmål og svar om OneCall-appen
Noen kostnader beregnes ikke før faktura sendes ut og vil derfor ikke vises i appen. Dette gjelder blant annet samtaler til spesialnumre, overforbruk av mobildata samt kjøp av varer og tjenester med mobiltelefonen.
Vær oppmerksom på at forbruk i utlandet kan vises noe forsinket.
Har du kontantkort eller et FolkePakka Kontroll kan du selvfølgelig også bruke appen til å følge forbruket ditt og holde oversikt over kostnader.
For å benytte deg av tjenestene i appen trenger du mobildata eller Wifi tilgang. Sørg også for å holde appen oppdatert for å ha tilgang til den nyeste funksjonaliteten.
Har du fortsatt problemer med å få appen opp å gå kan du ringe oss på 04300 uten ekstra kostnad.