Nyhet! OneCall-appen One

Si hei til vår splitter nye app, One!

Som OneCall-kunde får du nå bedre kontroll over mobilhverdagen din! Du får detaljert oversikt over alle abonnement du administrerer og har full kontroll på kostnadene dine til enhver tid.

For kunder med Familiepakka gir appen deg veldig enkelt oversikt over familiens totale mobilbruk, og du kan administrere de enkelte medlemmene i familien rett fra appen. 

 

Last ned One-appen gratis:


Hva kan jeg gjøre i appen?

- Se hvor mye mobildata du har igjen

- Se hvor mye TaMedData du har

- Kjøpe datapakker

- Se dine kostnader

 

Hvordan kommer jeg i gang med One?

- Last ned appen gratis ved å trykke på en av linkene ovenfor (App Store eller Google Play).

- Logg inn med mobilnummeret ditt og engangskoden du får på SMS.

- ... eller med passordet ditt fra Mine Sider.

- Du slipper å logge inn hver gang. Enklere blir det ikke!

 

Forbruk og faktura

 - Noen kostnader beregnes ikke før faktura sendes ut og vil derfor ikke vises i appen.  Dette gjelder blant annet samtaler til spesialnumre, overforbruk av data og kjøp av varer og tjenester med mobilen.

- Forbruk i utlandet kan vises noe forsinket.

- Fakturaen din dukker opp i appen i begynnelsen av hver måned.