Eierskifte av mobilabonnement

Slik endrer du eier på et mobilabonnement.

Steg 1: finn ut hvem som eier mobilnummeret ditt

Før du kan gjennomføre et eierskifte må du vite hvem som eier mobilnummeret. Nummeret kan eies av andre, f.eks fordi:

  • 1. Abonnementet betales av jobben din
  • 2. Du er medlem i en familie- eller venneløsning hos nåværende operatør, og andre betaler ditt abonnement

Usikker på hvem som eier nummeret? Se på mobilregningen. Den som betaler mobilregningen er som regel den som eier nummeret.

Steg 2: Velg det som er aktuelt for deg

Er nummeret ditt registrert som et bedriftsabonnement hos din nåværende operatør? Da kan du fylle ut og sende oss et eierskifteskjema (PDF) slik at vi kan overføre telefonnummeret ditt.

Skjemaet må signeres, og kan sendes til oss på post, fax eller e-post (som et scannet dokument). Så fort skjemaet er mottatt og behandlet kan vi fortsette bestillingen din.

Merk: Skjemaet må signeres av den personen i bedriften som har signaturrett, dette trenger ikke nødvendigvis være din nærmeste leder. Sjekk www.brreg.no at rett person signerer, slik at vi kan gjennomføre eierskifte så raskt som mulig.

Behandling av skriftlig eierskifteskjema varierer fra 4-7 virkedager.

Flere spørsmål

Kundeforhold