Fakturaspørsmål

Du kan se dine fakturaer på Mine Sider.

Betale med Avtalegiro?

Med AvtaleGiro trekkes fakturabeløpet automatisk fra kontoen din ved forfall.

Når du betaler fakturaen din i nettbanken kan du velge å opprette AvtaleGiro.
Du får beskjed når avtalen trer i kraft.
Deretter blir fakturaene automatisk belastet.

Motta faktura på e-post eller brev?

Du kan velge om du vil ha fakturaen på e-post (gratis), eller i posten (59,- per faktura).

Betale med eFaktura?

Med eFaktura får du fakturaen din rett i nettbanken. Godkjenn betalingen uten å måtte taste inn KID, beløp og kontonummer.

I nettbanken din har du mulighet til å automatisk godta eFaktura når du betaler en faktura fra OneCall. Du kan også opprette E-faktura manuelt i nettbanken din.
Da blir eFaktura et digitalt førstevalg for faktura.

Betale med Vipps?

Få alt på én felles faktura?

Betaler du regninger for flere OneCall-kunder samtidig? Nå kan du samle alle fakturaene på en faktura. Betaler du for noen i familien din, ta kontakt med oss.

Er fakturaen høyere enn forventet?

Inkasso

Fakturaer som ikke betales til forfallsdato og gjentatte purringer, overføres til inkasso.

Ikke betalt?

Glemmer du å betale fakturaen får du en påminnelse fra oss på SMS, men har vi ikke mottatt betalingen innen 2 uker fra forfallsdato vil det tilkomme et purregebyr på 35,-. Dette beløpet legges til på neste faktura. Betales ikke fakturaen før purringens forfall vil det tilkomme et ytterligere gebyr på 35,- som legges til på neste faktura.

Sperring av abonnement

Har du ikke betalt hverken faktura eller purring til forfallsdato, sperres ditt abonnement med et stengegebyr på 249,- som legges til på neste faktura. 

Hvor sendes inkassosaken?

Fakturaer som ikke betales til forfallsdato og gjentatte purringer, overføres til inkasso. For raskest mulig gjenåpning må inkassosaken betales via vår fakturapartner, Kredinor. På deres side kan du logge inn med bankID for å finne betalingsinformasjonen du trenger.

Om fakturering

Perioden vi fakturerer

Perioden vi fakturerer

Vår fakturaperiode går fra den 1. til siste dag i måneden. Månedsavgiften forhåndsfaktureres, mens bruk utover det inkluderte kommer på fakturaen din neste måned.

Når er forfall på faktura?

Når er forfall på faktura?

Vi sender ut faktura i tre puljer mellom den 2. og 13. hver måned, og alle fakturaer har 14 dagers betalingsfrist. Ønsker du å utsette fakturaen kan du gjøre dette fra Mine Sider (gjelder ikke FolkePakka Kontroll)

Minstesum

Minstesum

Vi sender ikke ut faktura hvis beløpet er på mindre enn 35 kr. Da overføres det heller til neste måned for at du skal slippe unødvendige gebyr.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)