Du kan se dine fakturaer på Mine Sider.
Betale med Avtalegiro?
Med AvtaleGiro trekkes fakturabeløpet automatisk fra kontoen din ved forfall.
Hvordan oppretter jeg AvtaleGiro?
Når du betaler fakturaen din i nettbanken kan du velge å opprette AvtaleGiro.
Du får beskjed når avtalen trer i kraft.
Deretter blir fakturaene automatisk belastet.
Hvordan setter jeg beløpsgrense for Avtalegiro?
Du velger selv maksbeløp som kan trekkes på AvtaleGiro.
Er fakturaen høyere enn det du har satt i grense, vil ikke banken trekke beløpet.
I stedet sendes et varsel til deg, slik at du kan betale fakturaen manuelt i nettbanken.
Motta faktura på e-post eller brev?
Du kan velge om du vil ha fakturaen på e-post (gratis), eller i posten (59,- per faktura).
Betale med eFaktura?
Med eFaktura får du fakturaen din rett i nettbanken. Godkjenn betalingen uten å måtte taste inn KID, beløp og kontonummer.
Hvordan får jeg eFaktura?
I nettbanken din har du mulighet til å automatisk godta eFaktura når du betaler en faktura fra OneCall. Du kan også opprette E-faktura manuelt i nettbanken din.
Da blir eFaktura et digitalt førstevalg for faktura.
Betale med Vipps?
Kan jeg betale OneCall-fakturaen min med Vipps?
Ja, det kan du.
Du kan velge mellom å få eFaktura i Vipps, i nettbanken, eller i mobilbank.
Dersom du ønsker eFaktura i Vipps, aktiverer du dette selv i Vipps-appen.
Jeg ønsker ikke å få fakturaene mine i Vipps, hvordan endrer jeg det?
Dersom du ikke ønsker å betale fakturaen med Vipps, kan du enkelt skru av dette i Vipps-appen under "Betalingsvalg".
Få alt på én felles faktura?
Betaler du regninger for flere OneCall-kunder samtidig? Nå kan du samle alle fakturaene på en faktura. Betaler du for noen i familien din, ta kontakt med oss.