Vårt største priskutt på FamiliePakka

Bestill FamiliePakka

Det er smart å være flere

Vårt største PRISKUTT!

Vi har gjort det billigere enn noensinne å være flere i FamiliePakka.

Full oversikt og kontroll

Med FamiliePakka har du alltid kontroll og oversikt over familiens mobilbruk.

Del data fritt i familien

Du fordeler familiens felles mobildata akkurat som du vil.

Norges eneste skikkelige familieabonnement

  • Samle hele familien, spar penger!
  • Unngå fakturakaos, hele familien på én regning
  • Få full oversikt over familiens mobilbruk
  • Fordel data mellom familiemedlemmene når du vil
  • Alltid kontroll med appen vår eller Mine sider

Bestill FamiliePakka

Se hva FamiliePakka koster for din familie

Fordelene med FamiliePakka

  • Alle familier er ulike, derfor har FamiliePakka plass til 2-10 medlemmer.
  • Gratis med nytt nummer: Uansett om det er til deg, eller om poden skal få sitt første.
  • Felles data: Med FamiliePakka har dere én felles datamengde som «sjefen» fordeler mellom medlemmene.
  • TaMedData: Ubrukt mobildata overføres til neste måned.
  • Ingen binding: I likhet med resten av abonnementene våre.
  • Èn faktura: Med FamiliePakka får du hele familien på samme mobilregning. Enkelt og oversiktlig!
  • EU inkludert: Bruk mobilen på reise i EU/EØS på samme måte som du gjør i Norge. Egne priser gjelder fra Norge til EU/EØS, til land utenfor EU/EØS og ferje/fly.
  • Mobilnett i verdensklasse: Som OneCall-kunde er du koblet på Telias 4G-dekning.

Mest stilte spørsmål

Du fordeler deres felles datamengde i OneCall-appen, eller på Mine sider.
Om du ikke setter opp en fordeling, fordeles dataen automatisk likt mellom dere (bortsett fra TaMedData som går til Sjefen som kan fordele denne ved behov.)

Du kan justere datafordelingen når som helst.
Har dere brukt opp all mobildataen, er det bare å oppgradere til en større databøtte.

I FamiliePakka kan dere være opp til 10 medlemmer.

PS: Er dere flere enn 6 stk? Ta kontakt med oss så finner vi det beste tilbudet til deg.

Du kan når som helst legge til medlemmer, men dersom dere vil beholde like mye data per person, må du også huske å oppgradere datamengden i abonnementet.

Det er mange fordeler ved å inkludere barna. Du får blant annet full kontroll og oversikt over mobilbruken, i tillegg til at du kan fordele mobildata etter behov. En annen fordel er at det blir billigere jo flere dere er i abonnementet.

Svaret er, ja! Som alle våre mobilabonnement, får dere i FamiliePakka med dere ubrukt mobildata over til neste måned.

Den ubrukte dataen går til Sjefen, som fritt kan fordele denne blant medlemmene. Les mer om TaMedData.

Nei, når du bestiller mobilabonnement hos oss sier vi opp avtalen med din nåværende mobiloperatør.

Det er viktig at informasjonen er tastet inn helt riktig. Med det mener vi at fornavn, etternavn, og personnummer (11 siffer) må stemme overens med det som er registrert i folkeregisteret, og hos din nåværende operatør.

Fremdeles problemer? Ta kontakt så skal vi hjelpe deg!

* Fri bruk av minutter, SMS, MMS og inkludert data i Norge og EU/EØS. Egne priser gjelder fra Norge til utlandet, for fly, ferje og skip, til spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS.

Fri bruk av minutter, SMS, MMS og inkludert data i Norge og EU/EØS. Egne priser gjelder fra Norge til utlandet, for fly, offshore og skip, til spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Åpningstider helligdager mai/juni 2020:
17. mai, 21. mai, 31. mai: Stengt
1. juni: 10:00 - 16:00

Åpent

Chat med et menneske

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)