Samle familien på ett mobilabonnement

Bestill FamiliePakka

Det er smart å være flere

Billig familieabonnement

Samle hele familien og spar penger - nå er FamiliePakka billigere enn noensinne.

Full kontroll og oversikt

Èn faktura og alltid oversikt over familiens mobilbruk med appen eller Mine Sider.

Felles mobildata

Fordel mobildata mellom familiemedlemmene akkurat når du vil

Norges eneste skikkelige familieabonnement

  • Samle hele familien, spar penger!
  • Unngå fakturakaos, hele familien på én regning
  • Få full oversikt over familiens mobilbruk
  • Fordel data mellom familiemedlemmene når du vil
  • Alltid kontroll med appen vår eller Mine sider

Bestill FamiliePakka

Se hva FamiliePakka koster for din familie

Fordelene med FamiliePakka

  • Velg mellom 2-10 medlemmer
  • Gratis med nytt telefonnummer, perfekt om poden skal få sitt første
  • En felles datamengde, du fordeler mobildata som du vil - og når du vil
  • TaMedData, ubrukt data overføres automatisk til neste måned
  • Ingen bindingstid, dere blir hos oss fordi dere er fornøyd, ikke fordi dere må
  • Èn faktura, samle hele familien på samme mobilregning. Enkelt og oversiktlig!
  • God dekning, som OneCall-kunde er du koblet på Telias 4G-dekning

Mest stilte spørsmål

Du fordeler deres felles datamengde i OneCall-appen, eller på Mine sider.
Om du ikke setter opp en fordeling, fordeles dataen automatisk likt mellom dere (bortsett fra TaMedData som går til Sjefen som kan fordele denne ved behov.)

Du kan justere datafordelingen når som helst.
Har dere brukt opp all mobildataen, er det bare å oppgradere til en større databøtte.

I FamiliePakka kan dere være opp til 10 medlemmer.

PS: Er dere flere enn 6 stk? Ta kontakt med oss så finner vi det beste tilbudet til deg.

Du kan når som helst legge til medlemmer, men dersom dere vil beholde like mye data per person, må du også huske å oppgradere datamengden i abonnementet.

Det er mange fordeler ved å inkludere barna. Du får blant annet full kontroll og oversikt over mobilbruken, i tillegg til at du kan fordele mobildata etter behov. En annen fordel er at det blir billigere jo flere dere er i abonnementet.

Svaret er, ja! Som alle våre mobilabonnement, får dere i FamiliePakka med dere ubrukt mobildata over til neste måned.

Den ubrukte dataen går til Sjefen, som fritt kan fordele denne blant medlemmene. Les mer om TaMedData.

Nei, når du bestiller mobilabonnement hos oss sier vi opp avtalen med din nåværende mobiloperatør.

Det er viktig at informasjonen er tastet inn helt riktig. Med det mener vi at fornavn, etternavn, og personnummer (11 siffer) må stemme overens med det som er registrert i folkeregisteret, og hos din nåværende operatør.

Fremdeles problemer? Ta kontakt så skal vi hjelpe deg!

Du kan enkelt reservere deg helt mot oppføring i opplysningen på MineSider under ''Abonnement'' og ''Kontaktinformasjon''
For delvis reservasjon ta kontakt med kundeservice via chat eller 04300.
Merk at det kan ta inntil seks uker før alle opplysningsselskaper får oppdatert sine systemer og fjerner nummeret ditt.

* Fri bruk av minutter, SMS, MMS og inkludert data i Norge og i EU/EØS. Egne priser gjelder fra Norge til EU/EØS/utlandet, for fly, ferje og skip, til spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Åpent

Chat med et menneske

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)