Mobilabonnement: familiepakka Mobilabonnement
Slutt på å bekymre seg for hvem som har data igjen. Med én stor, felles pott er det fleksibelt for alle – den som trenger data, bruker det. Som sjef i FamiliePakka har du alltid full oversikt og kontroll i appen.
Vi tror på frihet. Hos oss er det ingen bindingstid. Vi mener dere blir fordi dere er fornøyd, ikke fordi dere må.
Ubrukt mobildata overføreres til neste måned
Når måneden er over, vil all ubrukt data fra den felles databøtten rulle automatisk over til neste måned. Dette gjelder både ubrukt data fra mobilabonnementet ditt, men også fra ekstra datapakker du eventuelt har kjøpt. Merk at TaMedData ikke gjelder for Full Data og for PrøveKjøp.
Det er ingen grense for hvor lenge du kan spare på mobildataen. Den øvre grensen på antall GB er lik størrelsen på abonnementet ditt. Har du f.eks. 3GB inkludert i ditt abonnement, kan du spare opp til 3GB. Om du nedgraderer mobilabonnementet, vil du ikke få med deg oppspart TaMedData fra forrige mobilabonnement.
Fordel data, følg med på forbruket og sett sperrer for uønsket bruk for barna – alt fra din egen mobil.
Føl dere tryggere på nett. Hvis noen i familien opplever netthets, er profesjonell hjelp til å fjerne innhold inkludert, helt uten ekstra kostnad. Les mer om NettSlett her.
Som en del av Telia-nettet er dere sikret rå fart med 5G og dekning i 99 % av Norge. Og med vår DekningsGaranti kan dere teste oss helt risikofritt.
Sånn blir du kunde hos oss
-
Bestill
Velg abonnement som passer. Du beholder selvsagt eget nummer om du vil.
-
SIM-kort
Velg om du vil ha eSIM eller fysisk SIM-kort, hvordan det leveres og når du ønsker overføring til OneCall.
-
Vi fikser overføring
Vi sier opp gammelt abonnement og flytter nummer. Alle beholder selvsagt nummeret sitt og ingen blir stående uten dekning.
-
Aktiver
Aktiver eSIM eller sett inn fysisk SIM senest på valgt dato for overføring og vipps du er klar. Velkommen til OneCall
Vi hjelper deg med bestillingen
Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg mellom kl. 09.00 og 17.00 på hverdager.
På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.
Mest stilte spørsmål
Det er superenkelt! Dere deler på én stor, felles pott. Den som trenger data, bruker det. Du fordeler dataen som du vil mellom medlemmene, og kan når som helst omfordele i appen.
Om du ikke setter opp en fordeling, fordeles dataen automatisk likt mellom dere (bortsett fra TaMedData som går til Sjefen som kan fordele denne ved behov).
Dere kan være fra 2 til 10 medlemmer. Du kan enkelt legge til nye medlemmer på Mine Sider når som helst.
Ja, det er perfekt! Det er gratis å opprette et nytt nummer til barnet i FamiliePakka. Som administrator har du full kontroll i appen, kan sette sperrer for uønsket bruk, og Nettslett er inkludert for ekstra trygghet.
Nei, den jobben gjør vi for dere! Når du bestiller og flytter numrene til oss, sier vi automatisk opp avtalene hos deres gamle operatører. Det skulle egentlig bare mangle.
Ja, all ubrukt data fra den felles potten blir automatisk med videre til neste måned
Den ubrukte dataen går til Sjefen, som fritt kan fordele denne blant medlemmene.