Raskt og enkelt feilsøk på mobildata

  1. Slå telefonen av og på (dette kan i mange tilfeller løse problemet).
  2. Sjekk at innstillingene til telefonen din er korrekte. Mer informasjon om innstillinger.

Se først etter relevante driftsmeldinger som kan være årsaken.

Test databruk med ditt SIM-kort i en annen telefon og omvendt.
Husk at den andre telefonen må fungere for mobildata i Telia sitt nett.

  • Følger problemet telefonen din? Da er det sannsynligvis fortsatt feil med innstillingene på mobiltelefonen.
  • Følger problemet SIM-kortet ditt fra OneCall? Da må vi feilmelde dette videre til nettleverandør.

Hjelp oss med å fylle ut informasjonen under, slik at vi raskere kan hjelpe deg:

  1. Mobilnummeret ditt
  2. Bekreft at du har gjennomført punktene over.
  3. Ordlyden i eventuell feilmelding du får på telefonen.
  4. Telefontype/modell.
  5. Hvor du befinner deg (adresse, sted/by).
  6. SIM-kortnummeret (står på selve SIM-kortet i telefonen).
  7. Oppgi adresse, dato og klokkeslett hvor du har forsøkt å koble deg opp på i løpet av de siste to dagene. Gjerne så mange eksempler som mulig.

Feilmeldingen kan du sende til oss, slik at vi kan viderebringe informasjonen til teknisk avdeling.

Kundeservice-chat UNO-chat