Feilsøk SMS
Opplever du problemer med bruk av SMS?
- Slå telefonen av og på og prøv igjen. Dette kan i mange tilfeller løse problemet.
- Finn SMS-innstillingene på telefonen din og kontroller at nummer til meldingssentral (SMSC) er +47 920 01 000. Se bruksanvisningen for telefonen om du er usikker.
- Slå telefonen av og på og prøv igjen. Dette kan i mange tilfeller løse problemet.
Gjelder det mottak fra spesialnummer? - Logg inn på Mine Sider og sjekk om du har aktivert en sperre eller beløpsbegrensning for slike innholdstjenester.
Dersom du opplever å motta samme SMS flere ganger skyldes dette trolig en feil på din telefon.
Forsøk å skru telefonen din helt av og på igjen for å se om det løser problemet.
Vedvarer problemet kan du ta kontakt med kundeservice.
Meldingskvittering er en bekreftelse på telefonen din om at SMSen du sendte er levert til mottaker.
Dette kan du skru av og på under innstillingene til meldingsapplikasjonen på telefonen din.