Feilsøk SIM-kort

Slik kan du selv løse problemer med bruk av SIM-kortet ditt

Er du allerede kunde kan du logge inn og bestille nytt SIM-kort påMine Sider. Du kan hente SIM-kortet umiddelbart på Narvesen, 7- Eleven, XY/7-Eleven, eller velge å få kortet tilsendt i posten (2-4 virkedager).SIM-kortet støtter BankID og kan tilpasses i størrelse til å passe alle telefoner. Nytt SIM-kort er gratis.

  • Logg inn på Mine Sider.
  • Skriv inn PIN-kode og aktiveringskode fra SIM-pakken din.
  • Ferdig!

Sjekk også at du har riktige innstillinger forinternett og MMSpå telefonen din.

Kortet aktiveres automatisk. Aktiveringsdatoen står i brevet som følger med SIM-kortet ditt.

Kortet aktiveres automatisk. Aktiveringsdatoen står i brevet som følger med SIM-kortet ditt.

  • Logg inn på Mine Sider.
  • Skriv inn PIN-kode og aktiveringskode fra SIM-pakken din.
  • Ferdig!

Sjekk også at du har riktige innstillinger forinternett og MMSpå telefonen din.

Om du har bestilt overføring av telefonnummeret ditt kan du velge mellom å

  • Hente et SIM-kort hos Narvesen, 7- Eleven eller XY/7- Eleven.
  • Få SIM-kortet tilsendt til din folkeregistrerte adresse.

Datoen for når SIM-kortet aktiveres står i e-posten med ordrebekreftelsen din.Om du bestiller et nytt nummer blir SIM-kortet sendt til din folkeregistrerte adresse. Etter at du mottar SIM-kortet, kan du aktivere abonnementet ditt påMine Sider.

Hos oss kan du få inntil 2 ekstra SIM-kort på mobilabonnementet ditt. Ny kunde? Du kan bestille Ekstra-SIM når mobilabonnementet ditt er aktivert.

Kundeservice-chat UNO-chat