Sperre abonnement

Sperring gjør du via Mine Sider: Sperring av mobilabonnement, eller ved å ringe vår automatiske sperretjeneste på telefon 479 44 444.

Sperr, og bestill nytt SIM-kort

Om du mistenker at mobiltelefonen eller SIM-kortet kan være i hendene på uvedkommende, må du alltid sperre mobilabonnementet ditt. Du kan bestille et nytt SIM-kort på Mine Sider.

Sperring av mobilabonnementet ditt gjelder ikke som en oppsigelse av abonnementet. Du blir fortsatt belastet for månedsprisen på mobilabonnementet ditt, uavhengig av om du er sperret eller ikke.

Sperre for ulike typer forbruk

Du kan bruke ulike sperrer for å begrense ulike typer forbruk. Dette gjør du selv via Mine Sider.

Sperre innholdstjenester

Disse sperrene kan du selv gjøre via Mine Sider:

  1. Les mer om reklamasjon og erstatning i våre vilkår.
  2. Innholdstjenester - Total sperre.
  3. Mobildata utland - Beløpsgrense for inneværende måned.
  4. Mobildata utland - Beløpsgrense.

Disse sperrene må du ta kontakte oss for å aktivere.

  • Innkommende samtaler.
  • Utgående samtaler.
  • Samtaler til teletorgnumre.
  • Utgående og innkommende samtaler når du er i utlandet.
  • Utgående samtaler til utenlandske nummer.
  • Sending og mottak av MMS.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Åpent

Chat med et menneske

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)