4 uslåelige grunner til å samle familien i ett mobilabonnement

Mange mobilabonnement å følge opp? Stadige spørsmål om mer mobildata? Med FamiliePakka får du mindre å holde styr på i hverdagen - samtidig som du sparer penger.

Ferien er over for de fleste, og det er på tide å rette blikket mot jobb og skolestart. Et hektisk og herlig hverdagsliv - med alt det innebærer av lekser, trening og sosiale fritidsaktiviteter.

I mange familier er det imidlertid like mange mobiltelefoner som det er familiemedlemmer. Er det også like mange abonnement - og dermed regninger-  som skal betales?

Her er 4 gode grunner til at det er smart å samle flokken i samme mobilabonnement, nemlig FamiliePakka:

1. Fleksibelt med felles mobildata

Familien har felles datamengde, normalt mellom 12 GB - 20 GB, men det er mulig med både mer og mindre også. Sjefen i familien fordeler mobildataen mellom familiemedlemmene via appen. Skulle mor trenge mer og lillebror trenge mindre, er det superenkelt å endre. Se hvilke datamengder du kan velge imellom her.

LES OGSÅ: Derfor er det trygt å velge mobilabonnement til barna

2. Full kontroll!

Usikker på familiens mobilbruk? Kostnader, databruk, tidsbruk ...? I appen får du svar på dette og kan dessuten enkelt kjøpe ekstra datapakker til medlemmene i familien, eller aktivere diverse sperrer. Du finner også den samme oversikten på Mine sider.

En annen klar fordel som gir full kontroll, er at dere får samlet hele gjengen på samme mobilregning. Smart, ikke sant?

Les mer om OneCall-appen her.

Det er lett å følge med på familiens mobilbruk i OneCall - appen.

3. For alle slags familier - i alle størrelser

FamiliePakka passer enten dere er ganske få eller nokså mange i familien. Abonnementet gjelder nemlig for to til ti familiemedlemmer. Dere må faktisk ikke ha samme adresse heller, i dag bor man jo noen ganger her og noen ganger der. Mine barn, dine barn, våre barn, osv. er helt normalt. Dessuten skal kanskje svigermor få være med også? Jo flere dere er, jo billigere blir FamiliePakka per person.

4. TaMedData - bruk neste måned

Noen perioder må mobilen vike for andre aktiviteter, som ekstra jobbing, eksamenslesing, fotballkamper og andre hobbyer. Mindre tid på mobilen betyr som regel mindre databruk. Men, ingen grunn til bekymring, ubrukt mobildata overføres automatisk til neste måned. Det er jo som regel bare et tidsspørsmål før mobilbruken kanskje tar seg opp igjen!

PS! TaMedData gjelder også innenfor EU/EØS.

Usikker på om FamiliePakka lønner seg for dere? Sjekk kalkulatoren og se hva du kan spare for din familie. 

Les flere artikler

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Åpent

Chat med et menneske

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)