Få familierabatt når du kjøper mobilabonnement

Vi har gjort noen endringer i FamiliePakka så familiens mobilabonnement blir enda enklere og billigere. Med Full Data kan du også få ubegrenset med mobildata i familieabonnementet.

God dekning er en forutsetning 

Vi vet at det er mange faktorer som spiller inn når familien skal velge et abonnement som passer for hele gjengen. Både pris og fleksibilitet er viktige faktorer, men uten at det går på bekostning av dekningen.

OneCall-sjefen, Jonatan Asplin, kan understreke at god dekning er noe OneCall alltid setter høyt. Og med Dekningsgaranti kan du teste dekningen helt risikofritt.

– God dekning er en viktig faktor når mobiloperatør skal velges. Det er lite vits i å ha masse ekstra greier inkludert i abonnementet dersom dekningen ikke fungerer. Derfor benytter vi oss av Telias mobilnett, som gir dekning i verdensklasse, sier han. 

Se prisene på FamiliePakka her

Nyhet! Få ubegrenset mengde mobildata

Det er også viktig for oss å tilby fleksible løsninger. Visste du at FamiliePakka vår justeres ut ifra hvor mange dere er i familien? Enten dere er to eller ti har vi løsninger som passer antallet, både på pris og mengden GB. Og hvordan dere fordeler dataen er selvfølgelig opp til dere. 

I tillegg har OneCall lansert nyheten Full Data for familier, det betyr at familien kan dele på en ubegrenset mengde med mobildata. Det er frihet, det!

– Ingen familier er like, heller ikke når det kommer til mobilvaner. Derfor har det alltid vært viktig for oss å kunne tilby fleksible løsninger som kan justeres ut fra hva nettopp din familie trenger. Tenåringen trenger ofte mer data enn minstemann, og kanskje trenger ikke begge foreldre like mye. Fordelingen av data er helt opp til familien selv og kan endres når som helst, sier Asplin.

Billig mobilabonnement med familierabatt

Pris er viktig uansett hva det er snakk om. For å møte enda flere familiers behov har vi nå kuttet prisene enda en gang.  

Et populært valg for en familie på fire er FamiliePakka med 40 GB felles mobildata, som nå koster under tusenlappen i måneden, kr 969,- (242,25,- per medlem).

– Og for de familiene som ikke ønsker noen begrensninger på mobildataen, har vi lansert Full Data, forteller Asplin.

OneCall vet at det er spesielt viktig for familier at mobilabonnementet gjør det enkelt for foreldre og barn å få tak i hverandre og snakke sammen  – både om store ting, men også for å dele fra hverdagen med hverandre, uten at det skal koste skjorta. 

– Vi mener familier bør kunne dekke sine mobilbehov uten at det skal bli så dyrt. Kanskje spesielt de hverdagslige tingene er noe av den viktigste kommunikasjonen familiemedlemmer har med hverandre. Det å ringe hjem når du er ute med venner eller dele snapchats med storfamilien burde være noe alle skal ha muligheten til å gjøre, understreker han. 

Se prisene på mobilabonnement her

 jonatan asplin

OneCall-sjefen Jonatan Asplin anbefaler FamiliePakka for deg som liker kontroll, forutsigbarhet og frihet.

Hvor mye mobildata har jeg igjen?  

Via OneCall-appen kan du enkelt få oversikt over forbruket. Du kan enkelt fordele datamengden innad i familien, og justere etter ulike behov.

Her kan du også oppgradere til en større datamengde, dersom det plutselig trengs litt ekstra for store og små. Hvilken av pakkene som passer best for dere avhenger både av hvor mange dere er og hvor mye data dere trenger. 

Les også: Hvor mye mobildata trenger egentlig familien?

– Felles for alle pakkene er at dere får fri tale og SMS i hele EU og EØS og at dataen som ikke brukes opp i løpet av måneden følger med over i neste måned. Foreldre får også tilgang til “Full kontroll”, som sikrer at dere ikke overskrider mengden data og blir overfakturert, sier Asplin. 

FamiliePakkene kommer i flere prisklasser og dekker opptil ti personer. Dersom dere er flere enn seks personer, er hans råd å ta kontakt med kundeservice. De kan hjelpe dere med å finne det abonnementet som passer best. 

Les også: Få kontroll på familiens mobilbruk med OneCall-appen

– Slik er dere sikret å få det tilbudet som er best tilpasset deres bruk og lommebok. Og det er jo det som er målet vårt, avslutter han.

Mer om mobilbruk i familien

Les flere artikler

Kundeservice-chat UNO-chat