Er dere en mobilglad familie? Her får dere god dekning til god pris!

Jo større familien er, jo større blir mobilutgiftene. Hvorfor ha mange forskjellige abonnementer når du kan samle alt i ett? Uansett hvordan du definerer familien din og hvor mange dere er, vil FamiliePakka vår dekke (nesten) alles behov.

Fordel data som du vil

Vi vet at det er mange faktorer som spiller inn når familien skal velge et abonnement som passer for hele gjengen. Både pris og fleksibilitet er viktige faktorer, men uten at det går på bekostning av dekningen. Produktsjefen vår, Lena Bakken Køso, kan understreke at god dekning er noe vi i OneCall alltid setter høyt.

Artikkelen fortsetter under bildet.

Produktsjef: Lena Bakken Køso

– God dekning er en viktig faktor når mobiloperatør skal velges. Det er lite vits i å ha masse ekstra greier inkludert i abonnementet dersom dekningen ikke fungerer. Derfor benytter vi oss av Telias 4G mobilnett, som gir dekning i verdensklasse, sier hun.

 Det er også viktig for oss å tilby fleksible løsninger. Visste du at FamiliePakka vår justeres ut ifra hvor mange dere er i familien? Enten dere er to eller ti har vi løsninger som passer antallet, både på pris og mengden GB. Og hvordan dere fordeler dataen er selvfølgelig opp til dere.

– Ingen familier er like, heller ikke når det kommer til mobilvaner. Derfor har det alltid vært viktig for oss å kunne tilby fleksible løsninger som kan justeres ut fra hva nettopp din familie trenger. Tenåringen trenger ofte mer data enn minstemann, og kanskje trenger ikke begge foreldre like mye. Fordelingen av data er helt opp til familien selv og kan endres når som helst, sier Køso.

Å ringe hjem skal ikke være dyrt

Pris er viktig uansett hva det er snakk om. For å møte enda flere familiers behov har vi nå utvidet FamiliePakka med et enda billigere alternativ. 

–Tidligere var vår laveste pakke 2 GB for to personer til 299,-, men vi ser at det finnes flere familier som ønsker seg en mindre mengde data enn dette. Derfor lanserte vi i OneCall nyheten 1 GB for to personer til 199,-, kan Køso fortelle.

OneCall vet at det er spesielt viktig for familier at mobilabonnementet gjør det enkelt for foreldre og barn å få tak i hverandre og snakke sammen  – både om store ting, men også for å dele fra hverdagen med hverandre, uten at det skal koste skjorta.

– Vi mener familier bør kunne dekke sine mobilbehov uten at det skal bli så dyrt. Kanskje spesielt de hverdagslige tingene er noe av den viktigste kommunikasjonen familiemedlemmer har med hverandre. Det å ringe hjem når du er ute med venner eller dele snapchats med storfamilien burde være noe alle skal ha muligheten til å gjøre, understreker hun.

Se prisene på de ulike pakkene her

Hva passer best for deg?

Via OneCall-appen kan du enkelt fordele datamengden, og justere etter ulike behov. Her kan du også oppgradere til en større datamengde, dersom det plutselig trengs litt ekstra for store og små. Hvilken av pakkene som passer best for dere avhenger både av hvor mange dere er og hvor mye data dere trenger.

– Felles for alle pakkene er at dere får fri tale og SMS i hele EU og EØS og at dataen som ikke brukes opp i løpet av måneden følger med over i neste måned. Foreldre får også tilgang til “Full kontroll”, som sikrer at dere ikke overskrider mengden data og blir overfakturert, sier Køso.

FamiliePakkene kommer i flere prisklasser og dekker opptil ti personer. Dersom dere er flere enn seks personer, er hennes råd å ta kontakt med kundeservice. De kan hjelpe dere med å finne det abonnementet som passer best.

– Slik er dere sikret å få det tilbudet som er best tilpasset deres bruk og lommebok. Og det er jo det som er målet vårt, avslutter hun.

 Usikker på hva som passer for din familie? Få et uforpliktende tilbud her!

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)