Du har 14 dagers ubetinget angrerett
Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte (se side 2 av angrerettskjemaet). Fristen løper ut senest 3 måneder etter at avtalen ble inngått, eller 1 år dersom opplysning om angrerett ikke er gitt.
Melding om bruk av angreretten må gis til tjenesteyteren innen fristen, og kan gis på hvilken som helst måte. Fristen anses som overholdt dersom meldingen er sendt fra deg innen fristens utløp, og du bør sørge for at dette kan dokumenteres.
Angre på bestilt mobilabonnement
Fyll ut vårt angreskjema og send oss.
- Angreskjema for mobilabonnement
- Alt tilbehør skal returneres i samme stand som da du mottok det
- All original emballasje skal returneres intakt
- Produktet med tilbehør skal ikke har blitt påført riper, slitasjeskader eller andre synlige skader
- Kontakter, bilder, meldinger og annet skal ikke lagres på telefonen
Angrerett for kjøp av mobil, mobilt bredbånd og abonnement
Mobiltelefoner og trådløse routere som returneres, skal kunne selges som nytt. I praksis vil dette si at utstyret må returneres i samme stand og mengde som da du mottok det og i den forfatning du selv forventer at et nytt produkt skal leveres:
Fyll ut vårt angreskjema og returner dette sammen med varen, til:
OneCall
C/O PNFF AS avd Fulfilment
Fugleåsen 9, Inngang E, Port 171-173
1405 Langhus
De returnerte varene må pakkes inn slik at de ikke kan skades, og sendes som Postens Norgespakke, eller Servicepakke. Du vil da få et pakkenummer av Posten slik at du har mulighet å spore pakken på posten.no. Vi tar ikke imot postoppkrav eller rekommandert sending.
Du må selv bekoste frakt for returen.