Mobilabonnement: Mobilabonnement

Som en del av Telia-nettet er dere sikret rå fart med 5G og dekning i 99 % av Norge. Og med vår DekningsGaranti kan dere teste oss helt risikofritt.

Ubrukt mobildata overføreres til neste måned

Når måneden er over, vil all ubrukt data fra den felles databøtten rulle automatisk over til neste måned. Dette gjelder både ubrukt data fra mobilabonnementet ditt, men også fra ekstra datapakker du eventuelt har kjøpt. Merk at TaMedData ikke gjelder for Full Data og for PrøveKjøp.

Det er ingen grense for hvor lenge du kan spare på mobildataen. Den øvre grensen på antall GB er lik størrelsen på abonnementet ditt. Har du f.eks. 3GB inkludert i ditt abonnement, kan du spare opp til 3GB. Om du nedgraderer mobilabonnementet, vil du ikke få med deg oppspart TaMedData fra forrige mobilabonnement.  

Vi tror på frihet. Hos oss er det ingen bindingstid. Vi mener dere blir fordi dere er fornøyd, ikke fordi dere må. 

Fri Tale og SMS gjelder i hele Norge og i EU/EØS. Egne priser gjelder fra Norge til EU/EØS/utlandet.

Ja, EU er faktisk inkludert. Dette gjelder når du ringer og sender SMS fra EU til norske nummer. For databruk i EU-land, har du det samme inkluderte datamengde i abonnementet ditt som hjemme. For annet bruk, gjelder priser som i Norge.

I EU/EØS med FolkePakka Full Data kan du bruke 60 GB data og betaler kun 0,02 kr per MB etter det. Med FamiliePakka Full Data kan du bruke 100 GB data og betaler kun 0,02 kr per MB etter det. PrøveKjøp inkluderer 20 GB mobildata i EU/EØS, deretter belastes det 0,02 kr/MB.

Føl dere tryggere på nett. Hvis noen i familien opplever netthets, er profesjonell hjelp til å fjerne innhold inkludert, helt uten ekstra kostnad. Les mer om NettSlett her.

PrøveKjøp

99,-/mnd i 2 mnd

Bestill

Trenger du hjelp til å velge mobilabonnement?

PrøveKjøp er et mobilabonnement der du betaler 99,-/mnd. i to måneder mens vi finner det mobilabonnementet som passer best for deg.

Sånn blir du kunde hos oss

  1. Bestill

    Velg abonnement som passer. Du beholder selvsagt eget nummer om du vil.

  2. SIM-kort

    Velg om du vil ha eSIM eller fysisk SIM-kort, hvordan det leveres og når du ønsker overføring til OneCall.

  3. Vi fikser overføring

    Vi sier opp gammelt abonnement og flytter nummer. Alle beholder selvsagt nummeret sitt og ingen blir stående uten dekning.

  4. Aktiver

    Aktiver eSIM eller sett inn fysisk SIM senest på valgt dato for overføring og vipps du er klar. Velkommen til OneCall

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg mellom kl. 09.00 og 17.00 på hverdager.

På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.

Mest stilte spørsmål

Med FolkePakka kan du selv velge hva du vil ha inkludert! Velg datamengden som passer ditt forbruk, og du får selvfølgelig fri fart, 5G og TaMedData.

Ja, det gjør det. For deg som har Fri tale og SMS gjelder det til norske nummer fra EU. For databruk i EU-land, har du det samme inkludert i abonnementet ditt som hjemme. For annet bruk, gjelder priser som i Norge.

I EU/EØS med FolkePakka Full Data kan du bruke 60 GB, data koster 0,02 kr per MB etter det.

Overforbruk data/tale/SMS/MMS

  • Samtaler til spesialnummer
  • Varekjøp (CPA)
  • Trafikk og pris i/til utlandet
  • Ferge/fly

MMS er inkludert i ditt abonnement ( kun de med inkludert mobildata ) men mobildata må være skrudd på for å kunne sende og motta MMS, da de kan ikke sendes over Wi-Fi. Har du et abonnement uten mobildata inkludert ? Du kan kjøpe Extra Mobildata her.

Du kan enkelt reservere deg helt mot oppføring i opplysningen på MineSider under ''Abonnement'' og ''Kontaktinformasjon''
For delvis reservasjon ta kontakt med kundeservice via chat eller 04300.
Merk at det kan ta inntil seks uker før alle opplysningsselskaper får oppdatert sine systemer og fjerner nummeret ditt.

Kundeservice-chat UNO-chat