Billig mobilabonnement
FolkePakka er mobilabonnement der du velger datamengden som passer deg
-
0,5 GB
129,-/mnd.
For deg som bruker BittelittData
Velg
-Vipps og MMS -
2 GB
179,-/mnd.
For deg med lett bruk - nyheter og
Velg
sosiale medier -
8 GB
229,-/mnd.
God mengde for deg
Velg
som surfer og scroller litt -
Mest populær
15,8 GB
279,-/mnd.
AkkuratPasse! For deg med
Velg
gjennomsnittlig dataforbruk -
35 GB
379,-/mnd.
For deg som bruker mye data
Velg -
Fri Data
Fra 399,-/mnd.
Bruk så mye du vil
– uten bekymringer
Alltid inkludert
Med 5G-nett fra Telia, som dekker 99 % av befolkningen, er du sikret rå fart og stabil dekning. Vår DekningsGaranti gjør i tillegg at du kan teste oss helt risikofritt.
Vi tror på frihet. Hos oss er det ingen bindingstid. Vi ønsker at du skal bli hos oss fordi du er fornøyd, ikke fordi du må.
Vi avslutter ditt nåværende abonnement og flytter nummeret. Du beholder selvfølgelig telefonnummeret ditt, og du vil ikke miste dekning i prosessen. Dersom du ønsker et nytt nummer, ordner vi det også.
Ubrukt mobildata overføreres til neste måned
Når måneden er over, vil all ubrukt data fra den felles databøtten rulle automatisk over til neste måned. Dette gjelder både ubrukt data fra mobilabonnementet ditt, men også fra ekstra datapakker du eventuelt har kjøpt. Merk at TaMedData ikke gjelder for abonnement med Fri Data.
Det er ingen grense for hvor lenge du kan spare på mobildataen. Den øvre grensen på antall GB er lik størrelsen på abonnementet ditt. Har du f.eks. 3GB inkludert i ditt abonnement, kan du spare opp til 3GB. Om du nedgraderer mobilabonnementet, vil du ikke få med deg oppspart TaMedData fra forrige mobilabonnement.
Ring og send meldinger så mye du vil - i hele Norge.
EU er inkludert, og du kan ringe og sende SMS fra EU til Norge uten ekstra kostnad. Det er egne priser fra Norge til utlandet (både land i og utenfor EU/EØS), skip, offshore og spesialnummer. Se priser utland.
Med FolkePakka Fri Data har du 60 GB mobildata inkludert i EU/EØS, deretter belastes det 0,02 kr/MB.
Fast datamengde = bruk data som hjemme i EU.
Føl deg trygg på nett. Skulle du, eller noen i familien din, bli utsatt for nettkriminalitet, tilbyr vi profesjonell hjelp uten ekstra kostnad. Les mer om NettSlett her.
Fri Data-abonnement: Etter 100 GB reduseres hastigheten på mobildata til 3 Mbit/s. frem til neste måned.
Trenger du hjelp til å velge mobilabonnement?
PrøveKjøp er et mobilabonnement der du betaler 99,-/mnd. i to måneder mens vi finner det mobilabonnementet som passer best for deg.
Sånn blir du kunde hos oss
-
Bestill
Velg abonnement som passer. Du beholder selvsagt eget nummer om du vil.
-
SIM-kort
Velg om du vil ha eSIM eller fysisk SIM-kort, hvordan det leveres og når du ønsker overføring til OneCall.
-
Vi fikser overføring
Vi sier opp gammelt abonnement og flytter nummer. Alle beholder selvsagt nummeret sitt og ingen blir stående uten dekning.
-
Aktiver
Aktiver eSIM eller sett inn fysisk SIM senest på valgt dato for overføring og vipps du er klar. Velkommen til OneCall
Vi hjelper deg med bestillingen
Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg mellom kl. 09.00 og 17.00 på hverdager.
På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.
Mest stilte spørsmål
Ja, det gjør det. Du ringer gratis til norske nummer fra EU-land. For databruk i EU-land, har du det samme inkludert i abonnementet ditt som hjemme. For annet bruk, gjelder priser som i Norge.
Med FolkePakka Fri/Full Data kan du bruke 60 GB data i EU, og betaler kun 0,02 kr per MB etter det.
Overforbruk data/tale/SMS/MMS
- Samtaler til spesialnummer
- Varekjøp (CPA)
- Trafikk og pris i/til utlandet
- Ferge/fly
MMS er inkludert i ditt abonnement ( kun de med inkludert mobildata ) men mobildata må være skrudd på for å kunne sende og motta MMS, da de kan ikke sendes over Wi-Fi. Har du et abonnement uten mobildata inkludert ? Du kan kjøpe Extra Mobildata her.
Du kan enkelt reservere deg helt mot oppføring i opplysningen på MineSider under ''Abonnement'' og ''Kontaktinformasjon''
For delvis reservasjon ta kontakt med kundeservice via chat eller 04300.
Merk at det kan ta inntil seks uker før alle opplysningsselskaper får oppdatert sine systemer og fjerner nummeret ditt.