Den nye FolkePakka

Vår mest fleksible mobilabonnement

Bestill nå

Mobilabonnement tilpasset deg!

Ikke alle måneder er like, og det er ikke alltid du bruker mobilen din til det samme hver måned.
Derfor har vi lansert et mobilabonnement som du kan justere opp og ned, av og på - data og inkludert min / sms når du trenger, når som helst i måneden.
Vi kaller det for Den Nye FolkePakka!

Se våre mobilabonnement

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg mellom kl. 09.00 og 17.00 på hverdager.

På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.

Norges eneste skikkelige familieabonnement

  • Samle hele familien, spar penger!
  • Unngå fakturakaos, hele familien på én regning
  • Få full oversikt over familiens mobilbruk
  • Fordel data mellom familiemedlemmene når du vil
  • Alltid kontroll med appen vår eller Mine sider

Bestill FamiliePakka

Hvordan bli kunde...

  1. Bestill mobilabonnement på onecall.no.
  2. Vi sier opp avtale med din nåværende mobiloperatør.
  3. SIM-kort sendes til din folkeregistrerte adresse.
  4. Aktiver SIM-kortet - Voilà, velkommen til OneCall!

Mest stilte spørsmål

Du fordeler deres felles datamengde i OneCall-appen, eller på Mine sider.
Om du ikke setter opp en fordeling, fordeles dataen automatisk likt mellom dere (bortsett fra TaMedData som går til Sjefen som kan fordele denne ved behov.)

Du kan justere datafordelingen når som helst.
Har dere brukt opp all mobildataen, er det bare å oppgradere til en større databøtte.

I FamiliePakka kan dere være opp til 10 medlemmer.

PS: Er dere flere enn 6 stk? Ta kontakt med oss så finner vi det beste tilbudet til deg.

Du kan når som helst legge til medlemmer, men dersom dere vil beholde like mye data per person, må du også huske å oppgradere datamengden i abonnementet.

Det er mange fordeler ved å inkludere barna. Du får blant annet full kontroll og oversikt over mobilbruken, i tillegg til at du kan fordele mobildata etter behov. En annen fordel er at det blir billigere jo flere dere er i abonnementet.

Svaret er, ja! Som alle våre mobilabonnement, får dere i FamiliePakka med dere ubrukt mobildata over til neste måned.

Den ubrukte dataen går til Sjefen, som fritt kan fordele denne blant medlemmene. Les mer om TaMedData.

Nei, når du bestiller mobilabonnement hos oss sier vi opp avtalen med din nåværende mobiloperatør.

Det er viktig at informasjonen er tastet inn helt riktig. Med det mener vi at fornavn, etternavn, og personnummer (11 siffer) må stemme overens med det som er registrert i folkeregisteret, og hos din nåværende operatør.

Fremdeles problemer? Ta kontakt så skal vi hjelpe deg!

Du kan enkelt reservere deg helt mot oppføring i opplysningen på MineSider under ''Abonnement'' og ''Kontaktinformasjon''
For delvis reservasjon ta kontakt med kundeservice via chat eller 04300.
Merk at det kan ta inntil seks uker før alle opplysningsselskaper får oppdatert sine systemer og fjerner nummeret ditt.

Kundeservice-chat UNO-chat