Hvorfor velge OneCall?

Bli en av Norges mest fornøyde mobilkunder du også

Finn ditt mobilabonnement

Fordelene ved å velge oss

Det du ser er det du får

Vi har ikke troa på liten skrift og skjulte kostnader.

Det funker som det skal

Med et SIM-kort fra OneCall er du alltid pålogget.

Det er billig og enkelt

Du får det du trenger til lavest mulig pris.

De beste løsningene får du hos oss

  • Hos oss får du det du trenger til lavest mulig pris. Uansett om du er på jakt etter et mobilabonnement for familien, eller for én person
  • Får du lyst til å gjøre justeringer i abonnementet får du full oversikt og kontroll på Mine sider eller i appen vår, One
  • Trenger du en ny mobil finnes et bredt utvalg av nye og nesten nye mobiler i nettbutikken vår, med gode betalingsløsninger
  • Du blir hos oss fordi du vil, ikke fordi du må – vi har nemlig ingen bindingstid

Norges mest fornøyde mobilkunder

For tredje år på rad har OneCall de mest fornøyde mobilkundene. Ikke bare vinner OneCall bransjen mobilabonnement overlegent, både på kundetilfredshet og kundelojalitet. Vi kommer også som nummer to totalt sett i Norge, kun slått av Vinmonopolet.

Vi i OneCall setter stor pris på tilliten vi får, og vi lover å fortsette å jobbe beinhardt for å beholde Norges mest fornøyde mobilkunder. Det blir mer lave priser, mer smarte produkter og god kundeservice!

Les mer om kåringen her

Viktig for deg = viktig for oss

God dekning

Uansett hvor du befinner deg.

Smarte løsninger

Så får du mest verdi for pengene.

Prisbelønt kundeservice

Som er lett tilgjengelige og alltid serviceinnstilt.

Alltid god dekning

Som OneCall-kunde er du koblet på Telias 4G-dekning. Det betyr at du vil få dekning i verdensklasse. Med vår storsatsning på området, har man på få år bygget opp haugevis av mobilmaster over hele landet. Disse mastene har den mest moderne teknologien, som har resultert i at nettverket har vunnet flere tester!

Se vårt dekningkart

Smarte løsninger tilpasset deg

Noe av det viktigste for oss er å kunne tilby enkle og kundevennlige løsninger, slik at du får en sømløs mobilhverdag. Vi har både mobilabonnement for familier og enkeltbrukere. Og om du vil kjøpe en ny mobil, har vi også en egen nettbutikk for alle våre OneCall-kunder. Der finner du både nye og nesten nye mobiler.

Finn riktig mobilabonnement

Verdens hyggeligste kundeservice

Synes i hvert fall vi. Det er ikke av ingen grunn at vår kundeservicejen ved flere anledninger har vunnet priser for sin unike og gode kundeservice. Du kan nå oss på e-post, chat, eller ved å ringe 04300.

Har du spørsmål?

Kontakt oss her

Hvordan bli kunde...

  1. Bestill mobilabonnement på onecall.no.
  2. Vi sier opp avtale med din nåværende mobiloperatør.
  3. SIM-kort sendes til din folkeregistrerte adresse.
  4. Aktiver SIM-kortet - Voilà, velkommen til OneCall!

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)