Vil du bli kunde?

Flytt mobilnummeret ditt til oss og spar penger på et billig telefonabonnement. Det er raskt og enkelt å bestille, og vi har ingen bindingstid.

Hvilket mobilabonnement skal jeg velge?

Kan jeg beholde mobilnummeret mitt?

Du kan velge om du vil beholde det gamle nummeret ditt, eller få nytt. Velger du å overføre det gamle mobilnummeret ditt til oss,  så husk på dette:

Du må være juridisk eier av mobilnummeret.

Ikke si opp abonnement hos operatøren du har i dag, dette ordner vi for deg.

Gammelt abonnement avsluttes automatisk når du er overført til OneCall. Ditt gamle mobilabonnement fungerer som normalt frem du overføres til OneCall.

Ett SIM-kort for alle telefoner

SIM-kortet støtter BankID og kan tilpasses alle telefoner.

SIM-kortet kan tilpasses

Hva skjer etter at jeg har bestilt?

Følg med på bestillingen din ved å logge deg inn på Mine Sider. Her ser du blant annet status på kredittsjekk, antatt leveringstid og viktige beskjeder. Du kan logge deg inn direkte etter at du har lagt inn bestillingen din.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Uno hjelper deg!

Bruk chatboten vår for svar med en gang. Han kan svare på det meste.

Kundeservice chat

Kundeservice chat

  • Mandag til fredag: 10:00 - 18:00
  • Lørdag: 10:00 - 15:30
  • Søndag: Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)