Kommer du ikke på nett?

Da kan du prøve dette feilsøket:

  1. Slå telefonen av og på, dette løser ofte problemet.
  2. Sjekk at roaming er aktivert, under mobildatainnstillinger, på din telefon.
  3. Sjekk i app eller på MineSider, om du har satt på sperrer for mobilbruk i utlandet.
  4. Sjekk at innstillingene på telefonen din ser sånn her ut:
    Tilgangspunkt:
    OneCall WAP
    Startside:
    http://wap.onecall.no
    ProxyPort:
    80
    ProxyAdresse:
    188.149.250.10
    LoginType:
    auto
    AuthType:
    pap
    AuthName:
    nwn
    Authsecret:
    nwn
    APN:
    wap

Ringe til eller fra utlandet?

Meldinger som ikke når frem?

  1. Har du skrevet riktig landskode før nummeret du prøver å sende til? For samtaler til Norge er dette +47.
  2. Sjekk at du har valgt automatisk operatørvalg og prøv en omstart av telefonen.

Seks reiseråd fra oss til deg

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Uno hjelper deg!

Bruk chatboten vår for svar med en gang. Han kan svare på det meste.

Kundeservice chat

Kundeservice chat

  • Mandag til fredag: 10:00 - 18:00
  • Lørdag: 10:00 - 15:30
  • Søndag: Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)