Når uhellet er ute

Før du reiser bør du sørge for å ha en forsikring som dekker tap eller skade på telefonen din.

Så hva gjør du da, når uhellet er ute med mobilen din?

  1. Sperr abonnementet ditt, for å unngå misbruk og bestill nytt SIM-kort. Dette gjør du via vår automatiske sperretelefon: +47 479 44 444 eller Mine Sider.
  2. Kontakt forsikringsavdelingen om du har mobilforsikring gjennom OneCall: +47 67 22 47 59. Eller ta kontakt med annet forsikringsselskap du har avtale med.
  3. Politianmeld tyveriet på stedet.

Seks reiseråd fra oss til deg

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Uno hjelper deg!

Bruk chatboten vår for svar med en gang. Han kan svare på det meste.

Kundeservice chat

Kundeservice chat

  • Mandag til fredag: 10:00 - 18:00
  • Lørdag: 10:00 - 15:30
  • Søndag: Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)