"FamiliePakka hadde enda flere fordeler enn jeg trodde" - familien Marthinsen

- Før vi fikk FamiliePakka, shoppet vi rundt. Alle fire hadde hvert sitt mobilselskap med hver sin regning. Nå slipper vi det.

Det finnes mange gode grunner til å samle familiens mobilbruk på èn faktura. Med FamiliePakka får du full kontroll og oversikt. Her er de unike fordelene. 

Samle familien på èn faktura

En av fordelene ved å samle familien på samme mobilabonnement, er at man kun trenger å forholde seg til èn mobilregning i måneden. Med FamiliePakka får du samlet alle telefonnumre på samme faktura, noe som gjør familiens mobilforbruk oversiktlig og forutsigbar. 

Felles mobildata 

I stedet for å velge hvor mye mobildata hvert medlem skal ha i måneden, velges en felles mengde med mobildata som fordeles fritt i familien. Igjennom OneCall-appen, eller på Mine Sider. kan sjefen i FamiliePakka fordele og justere mobildata fritt mellom medlemmene underveis i måneden. Det er også mulig å kjøpe ekstra mobildata, og det som ikke brukes opp, blir med over til neste måned.  

En annen positiv ting, er at barna ikke kan bruke mer mobildata enn de får tildelt. Det påløper altså ikke noen ekstra kostnader knyttet til overforbruk. 

Full kontroll og oversikt

Det er enkelt å fordele datamengden mellom medlemmene på Mine Sider, eller i OneCall-appen. Du har til enhver tid full kontroll og oversikt over familiens mobilbruk og fakturaen. I tillegg har du mulighet til å legge på sperrer for bruk i utland, eller for bruk av innholdstjenester (tjenester man kjøper via mobilen) på de forskjellige mobilnumrene. 

Familievennlig pris  

I FamiliePakka får alle fri tale, SMS og MMS i tillegg til en valgfri mengde mobildata. Prisene er lagt opp slik at det skal lønne seg å samle familien i samme mobilabonnement. Målet er at det skal være billigere å være flere i FamiliePakka, enn at dere har hvert deres enkeltabonnement. Desto flere dere er, desto billigere blir det. Se hva prisen vil bli for din familie i vår FamiliePakka-kalkulator.

Se hva FamiliePakka koster for din familie

Å bytte er lettere enn du tror

Vi har full forståelse for at det kan virke komplisert å bytte mobiloperatør, men det er det faktisk ikke. Vi har forklart hvordan du bytter til FamiliePakka på 1-2-3:

1. Velg antall medlemmer og hvor mye data dere trenger til sammen
2. Fyll inn egen personalia og legg inn informasjon om medlemmene
3. Trykk bestill - vi ordner med overføring fra nåværende operatør

Når dette er gjort, er det bare å vente på SIM-kort, og gjøre dere klare for å bli OneCall-kunder. Husk også å last ned appen vår! Det vil gjøre overføring av mobildata mellom medlemmene til en lek. 

Les mer om FamiliePakka og bestill her.

TIPS: Last ned OneCall-appen for full oversikt over mobilbruken deres.

Les flere artikler

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Åpningstider helligdager mai/juni 2020:
17. mai, 21. mai, 31. mai: Stengt
1. juni: 10:00 - 16:00

Åpent

Chat med et menneske

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)